شکایت‌ها و انتقاداتی نسبت به کیفیت خدمات پایین در بیمارستان امام رضا مشهد وجود دارد/سه بخش جدید بیمارستان امام رضا به بهره برداری نرسیده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از عدم بهره برداری از سه بخش جدید بیمارستان امام رضا خبر داد.

شکایت‌ها و انتقاداتی نسبت به کیفیت خدمات پایین در بیمارستان امام رضا مشهد وجود دارد/سه بخش جدید بیمارستان امام رضا به بهره برداری نرسیده است

به گزارش خبر فوری و به نقل از خبرگزاری فارس، شاپور بدیعی با اشاره به کمبود دو هزار تخت درمانی، گفت: با افتتاح ساختمان شماره دو بیمارستان امام رضا توانستیم بخش‌های پوست، جراحی و قسمتی از بخش داخلی را به این ساختمان انتقال دهیم.

وی افزود: بخش‌هایی مثل بخش تصویربرداری در حال تست هستند و تجهیزات آن توسط وزارتخانه تامین شده است اما نصب، راه‌اندازی و استفاده از آن نیازمند گذشت زمان است و همین مسئله فاز بهره‌برداری را با تاخیر همراه کرده است.

سه طبقه ساختمان شماره دو بیمارستان امام رضا هنوز به بهره‌برداری نرسیده است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در حال حاضر فقط سه طبقه از بیمارستان هشت طبقه امام رضا دو به بهره‌برداری نرسیده است، تصریح کرد: این به معنای عدم ارائه خدمات در این بیمارستان تازه تأسیس نیست زیرا بیمارستان امام رضا دو در دل بیمارستان امام رضا یک ساخته‌شده است.

وی ادامه داد: طبقه منفی یک یعنی بخشی که بعضی به بسته بودن درهای آن اشاره می‌کنند، بخش عکس‌برداری است که تجهیزات آن در حال نصب، پیگیری و تست است و هنوز فعال نشده است و خدمات آن در بیمارستان امام رضا یک ارائه می‌شود.

بدیعی ادامه داد: همچنین طبقه هفتم این بیمارستان تازه تأسیس که مخصوص بیماران بین‌الملل است، نیازمند طی فرآیندهایی است که باید در کل بیمارستان و دانشگاه هماهنگ شود و هنوز راه‌اندازی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش سلف سرویس مرکزی نیز از جمله بخش‌هایی است که هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، علت آن این است که هنوز ارائه خدمات طی قراردادهای قبلی از طریق سلف سرویس امام رضا صورت می‌گیرد و تا این قرارداد به پایان نرسد، نمی‌توانیم تفکیکی برای این دو قائل شویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه قسمت آنژیوگرافی بیمارستان از چند روز پیش آغاز به کار کرده است، گفت: بهره‌برداری باید مرحله‌به‌مرحله انجام شود؛ بهره‌برداری کامل در مرحله اول به تعداد مراجعان و در مرحله دوم به نتایج آزمون‌ها و نصب دستگاه‌ها وابسته است اما باید گفت از برنامه راه‌اندازی و بهره‌برداری بیمارستان عقب نیستیم.

نارضایتی بیماران از عدم راه‌اندازی بخش عکس‌برداری بیمارستان امام رضا 2

وی خاطرنشان کرد: شکایات و انتقادهایی که نسبت به ارائه کیفیت خدمات پایین وجود دارد به خاطر بخش‌های تصویربرداری است که انتقال بیمار از ساختمان جدید به ساختمان قدیم، شکایاتی را به همراه داشته است‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در گذشته در بیمارستان امام رضای اصلی به علت پراکنده بودن ساختمان، مجبور به انتقال بیماران به بخش تصویربرداری می‌شدیم که در آن بخش کار خود را انجام داده و به بخش خود بازگردند، اکنون نیز با توجه به راه‌اندازی نشدن بخش تصویربرداری در بیمارستان امام رضای دو، این انتقال‌ها با انتقاداتی وارد است و عده‌ای گله مند هستند که چرا در همین ساختمان تصویربرداری انجام نمی‌شود.

بدیعی از احتمال بهره‌برداری قسمت‌های عمده بخش تصویربرداری این بیمارستان تا پایان خرداد ماه خبر داد و تصریح کرد: در مجموع ارائه خدمات با اختلالی همراه نیست و وضعیت بیماران راهرویی از پنج سال گذشته بهتر شده اما بدون شک در ساعت خاصی از روز در انتقال بیمار مشکلاتی به وجود می‌آید.

وی تاکید کرد: تاکنون بخش‌های جراحی، قلب ، پوست و قسمتی از بخش داخلی در ساختمان جدید بیمارستان امام رضا افتتاح‌شده است.

گفتنی است، ساختمان شماره دو بیمارستان امام رضا (ع) اسفندماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • تقی باغبان نژاد
    0

    با سلام وتبریک عید سعید فطرت . لطفا یک رسیدگی به درمانکاه شبانه روزی امام رضا (ع) بکنید که درشحننه شهرمقدش مشهد نیست

  • حامد توزنده جانی
    0

    بعد از مرگ اشخاص دکترا میفهمن تازه مشکل از چی بوده جلاد خونست من که راضی نیستم جواب باید بدین اون دنیا

  • هلنا
    0

    اصلا از بیمارستان امام رضا راضی نیستم چون رسیدگیشون خیلی پایینه مخصوصا پرستارا لطفا پیگیری کنید

  • بهرامعلی بیرجندی
    0

    لطفااین صفحه نظراتوجمع کنیدبهتره،فقط گذاشتین برانماد،انتقادات،اصلاپیگیری نمیشه،فقط براسرگرمی وداغ تازه کردن مردم گذاشتین،جایی صفحه انتقادو پیشنهادمیزارن که پیگیری کنن،نه تواین سایتهای کذایی.

  • سیدفخر لبافی
    0

    سلام برای نست پروستات مراجعه کردم گفتند دستگاهها خراب است تا یکماه دیگر نوبت نمیشود ولی بیارستان اریا برو انجا همه چی اماده است وهیچ چیز نمی خواهد از بیرون بگیری ولی اینجا بعداز یکماه بابد وسایل تست خودت از بیرون بخری چرا بیمارستان که مرجع همه تهیدستان است ومردم را از خدمات دهی خوب محروم کنند لطفا بررسی کنید

  • سینا
    0

    اصلا به درد نمی خوره هیچ امکاناتی نداره حتی قرص فشار نداره سرم که واجبه رو نداره چه بیمارستان گندیه اصلا به درد نمیخره اگر بیماری قلب دارید اصلا نرید چون هیچ امکاناتی نداره دستگاه سی تی اسکنشون خراب است من که اصلا راضی نیستم

  • خدیجه شاکری
    0

    اصلا بیمارستان خوبی نیس ب بیماراشون توجهی نمیکنن سرشون داد میزنن ...رسیدگی نمیکنن انگار ن انگار بابا شما ک نمیتونن کاری کنین اشتباه میکنین این مسئولیتا رو قبول میکنین...واقعا اگ عزیز خودتونم اونجا بود همچین رفتاری باهاش میکنین..

  • سید ایمان رضایی
    0

    واقعا متاسفم برای ااین بیمارستان که اسم امام رضا ع امام مهربانی رو ب یدک میکشه .اما بسیار ظالمانه ب بیماران برخورد میکنن.خدا لعنت کنه اون مسئولین بیمارستان رو البته بجای بیمارستان باید گفت مرکز کشتار مردم جایی که از مردم ب جای موش ازمایشگایی استفاده میکنن.هیچ جایی هم نیست که بتونی حق رو بگیریم ازشون .فقط اینکه خدا انشاالله سر خودتون بیاره تا بفهمین چه دردی داره

  • محبوبه
    0

    واقعا باید تلسف خورد برای همچین بیمارستانی
    یه مشت بی انصاف و کارنابلد...خاله من تو همین بیمارستان بعد یکسال با عفونتی که عرضه نداشتن جلوشو بگیرن از دست رفت...خودم بخش جراحی زنان بستری بودم از سروصداشون بگم که حموم زنانه بود فقط...انگارنه انگار بیمارستانه...تشخیص هم که هیچی..بعد کلی ازمایش و سونو باز میگفتن حالا فعلا انتی بیوتیک بدیم بعد ببینیم چی میشه.
    خدایی درشو ببندین ..این بدبختایی که میان اونجا چون هزینه غیردولتی رو‌ندارن باید بمیرن ایا؟
    شکایات هم‌الکی
    رسیدگی نمیشه.کار خودشونو میکنن

  • Davod daei
    0

    واقعا این چه مملکتیه که داریم مریض داخلی چون ۷۰سالشه هیچ بیمارستانی قبول نمیکنه حتی خصوصی فقط بیمارستان امام رضا وقائم قبول میکنن. بیمارستان امام رضا هم ک یبار میگن برو سرم بگیر یبار میگن برو پد زیرمریض بگیر هردفعه یه چیزو تموم میکنن باید خودمون بریم خرید کنیم ایناش بماند ک مریض و از اول هفته پیش گفتن هیچی نخوره ک آخر هفته ببرن آندوسکپی وکلونوسکپی بعد آخر هفته میگی چیشد چرا مریض مونو نمیبرین میگن دکتر قلب نیومده ویزیت کنه میوفته واسه ۴شنبه دیگه بعد خاهش والتماس ک بابا مریض مون یه هفته س هیچی نخورده نای نداره حرف بزنه توروخدا شنبه یکشنبه بفرستینش واسه آندو گفتن باشه یه کاریش میکنیم بعد از پنج شنبه امروز شنبه هم تموم شده هنوز خبری ازدکتر قلب نیس معلوم نیست کجاست هیچکسم جواب نمیده وقتیم میگی میگن فعلن درگیریم هی زنگ میزنیم بهش. لعنت به اون دکترو بیمارستانی ک اینقدر بی درو پیکره.هیجایی هم نیس بری شاکی بشی آخه این چجورشه ک بیمارستان خصوصی هم این بیمارارو قبول نمیکنن واقعا باید فاتحه خوند به همه چیش

  • امیر
    0

    افتضاح افتضاح بخش زنان زایمان با اون درمانگاه داغووووون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها