احتمال بازگشت آلمان به دسته اول لیگ ملت‌ها

قرار است امروز در نشست اعضای یوفا در لوبلیانا اصلاحیه‌ای به لیگ ملت‌های اروپا اضافه شود و در این صورت احتمالا آلمان به دست اول این رقابت‌ها بازخواهد گشت.

احتمال بازگشت آلمان به دسته اول لیگ ملت‌ها

لیگ ملت‌های اروپا از سال گذشته و پس از جام‌جهانی روسیه آغاز شد. بازی‌ها در سه سطح اول، دوم و سوم برگزار شد و در نهایت با قهرمانی پرتغال به پایان رسید. نکته مهم، سقوط آلمان به سطح دوی این بازی‌ها بود. ژرمن‌ها پس از یک جام‌جهانی اسف‌بار، در لیگ ملت‌ها نیز در گروه فرانسه و هلند سوم شدند و به دسته پایین‌تر سقوط کردند. کرواسی، لهستان و ایسلند دیگر تیم‌های سقوط کننده بودند.

قرار است طی اصلاحیه‌ای به این رقابت‌ها، تعداد تیم‌های سطح اول از 12 به 16 افزایش پیدا کند و در این صورت آلمان به عنوان یکی از تیم‌های سقوط کرده، به سطح اول باز می‌گردد که این بدون شک با استقبال اسپانسرها همراه خواهد بود.

اولین دوره لیگ اروپا از هر لحاظ برای یوفا پرسود بود و دوره دوم نیز با اضافه شدن تیم‌ها به سطح اول، قطعا جذابیت بیشتری پیدا خواهد کرد. حضور آلمان در سطح دوم می‌تواند از جذابیت بازی‌ها تا حدی کاهش دهد و به همین دلیل احتمال پذیرفته شدن اصلاحیه در نشست امروز یوفا زیاد است.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها