کاکس: علیرضا کریمی نیامده بود طلا بگیرد!

قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جهان گفت: بی احترامی به کریمی نباشد،‌‌ اما کل وقت را طوری کشتی گرفت که انگار نیامده بود قهرمانی را کسب کند.

کاکس: علیرضا کریمی نیامده بود طلا بگیرد!

جی دن کاکس که سال گذشته علیرضا کریمی را در نیمه نهایی شکست داده بود، امسال هم با بردن حریف ایرانی خود در فینال به مدال طلا دست یافت. البته سابقه رویارویی این ۲ کشتی‌گیر ایرانی و آمریکایی به همین ۲ مسابقه ختم نمی‌شود و ۲ بار هم قبلا کاکس توانسته بود علیرضا کریمی را شکست دهد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که علیرضا کریمی در ماه‌های اخیر چند باری در مصاحبه‌هایش اشاره کرده بود برای بردن کاکس برنامه دارد و تمرینات زیادی انجام داده است. با این حال در فینال شاهد ضعیف‌ترین نمایش علیرضا کریمی بودیم که حتی یک بار هم نتوانست به پاهای رقیب آمریکایی خود برسد.

البته کریمی بعد از این مبارزه گفته زورش به کاکس نمی‌رسد؛ اگرچه او قول داده بالاخره یک روز این آمریکایی قدرتمند را از پیش رو برمی‌دارد.

جی دن کاکس بعد از دومین قهرمانی متوالی خود در قزاقستان گفته است: خیلی کم پیش می آید که موفقیتی را بتوان پشت سر هم کسب کرد. من می‌دانستم که این اتفاق می افتد. می‌دانستم که توانایی‌اش را دارم. می دانستم چون خیلی سخت تلاش کرده بودم و فداکاری های زیادی کردم.

این کشتی‌گیر تنومند آمریکایی به تلاش دوچندان خود نسبت به سال قبل اشاره کرده و می‌افزاید: فکر می کنم امسال نسبت به سال گذشته فداکاری های بیشتری داشتم تا به این موفقیت برسم. می خواستم کارم را بهتر انجام بدهم. به همین خاطر به اینجا آمدم و امتیازی به حریف ندادم و این اتفاق خیلی خوبی است. خیلی هیجان زده ام و برای موفقیت های بیشتر آماده ام.

جی دن کاکس در ادامه، صحبت‌های عجیب و جالبی را درباره علیرضا کریمی و نحوه مبارزه او در فینال عنوان کرده و می‌گوید: «بی‌احترامی به کریمی نباشد، ‌اما کل وقت را طوری کشتی گرفت که انگار نیامده بود قهرمانی را کسب کند. او خیلی احتیاط می‌کرد و می خواست فقط کشتی تمام شود!»

دارنده 2 مدال طلای جهان از آمریکا این اتفاق را به قدرت بالای خودش ربط داده است: «فکر می‌کنم این نشان دهنده وضعیت دفاع، حمله و توانایی من است که باعث می‌شود بعضی از بهترین کشتی گیران دنیا هم نتوانند روی تشک برابر من کشتی خودشان را ارائه دهند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها