قول عجیب رامسین کبریتی/آیا روح صابر در ستایش چهار حضور خواهد داشت؟

رامسین کبریتی گفت: اگر فصل چهارم ساخته شود و من در ایران باشم- که قطعا هستم- حتما در سریال خواهم بود.

قول عجیب رامسین کبریتی/آیا روح صابر در ستایش چهار حضور خواهد داشت؟

رامسین کبریتی در اظهارنظری نسبت به روی آنتن رفتن فصل سوم سریال گفت: راستش خیلی دلم میخواست در ایران بودم و در فصل سوم «ستایش» کار می‌کردم بخصوص که دوستان و همکاران خوبی در این سریال داشتم ولی نشد که بشود.

کبریتی ادامه داد: چهار سال از فصل دوم گذشته و حالا من از کانادا فصل سوم را پیگیری خواهم کرد. شاید اگر فصل سوم زودتر ساخته می‌شد هیچوقت ایران را ترک نمی‌کردم و الان در کانادا نبودم و مسلما در ایران بودم و در آن صورت شرایط خیلی فرق میکرد.

این بازیگر درباره دور نمایش نسبت به فصل سوم اظهار داشت: در مورد قصه سریال چیزی نمیدانم و خبر ندارم که برای شخصیت‌های سریال چه اتفاقاتی می‌افتد اما برای تک تک عوامل سازنده و بازیگران سریال آرزوی موفقیت میکنم تا سریال مثل گذشته پربیننده باشد.

رامسین کبریتی در پاسخ به این سوال که اگر فصل چهارمی هم برای «ستایش» ساخته شود چقدر امکان دارد در سریال باشد گفت: اگر فصل چهارم ساخته شود و من در ایران باشم- که قطعاً هستم- حتماً در سریال خواهم بود. حتی اگر «صابر»ی هم در فصل چهارم وجود نداشته باشد، حتماً در فصل چهارم خواهم بود ولو به قیمت اینکه شخصیت دیگری را بازی کنم.

منبع: سینما روزانن

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • مهسا
    0

    آقای کبریتی هموطن ماهستند ایشان یک فرد بدون حاشیه هستن برخلاف خیلی از بازیگران. وبنده خدا نه اختلاس کردن ونه اینکه خطری علیه منافع ملی هستند .امیدوارم همانطور که خواست قلبی ایشان است دوباره درعرصه بازیگری در داخل کشور خودمان فعالیت کنند.

  • مریم
    0

    اینقدر این سریال پرمحتواست که اگر ده قسمت هم ساخته بشه باز کمه تمام بازیگرها خوب بازی کردن جناب کبریتی هم نقش خود را خوب ایفا کرد که ای کاش بود

  • بدنیس
    0

    یه حرفی زده ازطرف خودش همین ستایش ۳ هم زیادیه چهارش کجابود

  • پربسا
    0

    با این افتضاح های گریم و داستان بی مزه امیدوارم ستایش۴ یاخته نشود.

  • بهمن
    0

    توفصل ۲ ستایش شبیه مامان بزرگم بود

  • پرستو
    0

    مگه قراره چهارمش ساخته بشه ؟!!!!!!!!! یعنی دیگه اینقدر بدبخت شدیم خدايااااا

  • کاربر ناشناس
    0

    کاش اقای کبریتی بود شاید کشته نمیشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها