دشمنان به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند/خستگی استکبار از مقاومت

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمنان با سوء استفاده از شرایط کنونی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند تا در فازهای مختلف به ارکان نظام آسیب بزنند.

دشمنان به دنبال دوقطبی کردن جامعه هستند/خستگی استکبار از مقاومت

سردار غلام عسگر کریمیان پیش از ظهر دوشنبه در شورای اداری استان اردبیل عنوان کرد: بالاترین تهدید امروزی دشمنان، تهدید از طریق فضای سایبری بوده و باید بیش از پیش مراقب آسیب‌های احتمالی استکبار با تکیه بر قابلیت‌های این بخش بود.

به گفته وی دشمن به شدت از مقاومت انقلاب اسلامی خسته شده و در تلاش است به هر طریق ممکن به مراکز مهم و حیاتی کشور آسیب وارد کند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: دشمنان در پیگیری حملات خود در جبهه‌های مختلف در پی وارد آوردن ضربات مهلک به بخش‌های حیاتی جامعه هستند تا در ادامه پیامدهای محسوسی در زندگی و طرز رفتار ملت ایجاد کرده و مانور رسانه‌ای خوبی در قبال آن انجام دهند.

کریمیان ادامه داد: با درایت مسئولان و مردم، صفوف مستحکمی در مقابل حملات گسترده و لایه لایه مجازی دشمنان ایجاد شده و دشمنان آرام آرام از دستیابی به موفقیت در این بخش نیز ناامید شدند.

وی در ادامه به جنگ سخت اقتصادی دشمنان نیز اشاره کرد و ادامه داد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری کشور باید به استقلال اقتصادی برسد، چرا که هر ملتی از این مهم دور بماند به استقلال سیاسی نیز دست نخواهد یافت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه دستیابی به شعار رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی تلاش عمومی و همه جانبه مردم و مسئولان را می‌طلبد، افزود: نسخه شفابخش موفقیت اقتصادی در بیانات رهبری به خوبی تبیین شده و در صورت عمل به این منویات می‌توان افق روشنی را در توسعه اقتصادی شاهد شد.

کریمیان یادآور شد: دشمنان با سوء استفاده از شرایط کنونی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند تا در فازهای مختلف به ارکان نظام آسیب بزنند.

به تعبیر وی مردم داری و تکریم مردم باید به اولویت اول مسئولان تبدیل شود، چرا که افتخار نظام به خدمتگذاری آن بوده و چنانچه از این روحیه مردمی فاصله گرفته شود، مردم نیز از نظام فاصله خواهند گرفت.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه مدیران باید در تمامی شرایط خدمت به مردم را به عنوان یک اصل قبول داشته باشند، افزود: مسئولان باید همواره این موضوع را در نظر داشته باشند که خود از بطن جامعه برخاسته و فرزندان ملت هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن شناسی، رصد و پایش اقدامات دشمن و انجام اقدامات پدافندی جزو اولویت‌ها بوده تا آسیب‌پذیری‌ها به خوبی شناسایی شده و صیانت از آرمان‌ها و استقلال کشور به خوبی انجام پذیرد.

به گفته کریمیان ایران اسلامی به هیچ عنوان به دنبال جنگ نبوده و هیچ موقع جنگی را شروع نکرده است.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور یادآور شد: انقلاب اسلامی در حال حاضر به قدرت بازدارندگی مطلوبی دست یافته تا دشمنان از گزینه روی میز خود به نام جنگ نظامی چشم پوشی کرده و به موفقیت اهداف خود در حملات اقتصادی و جنگ روانی امید داشته باشند؛ غافل از این که با هوشیاری مردم تیر دشمنان دوباره به سنگ خواهد خورد.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها