شهردار تهران زنگ مهر دبیرستان تاریخی البرز را نواخت

شهردار تهران با حضور در دبیرستان پسرانه تاریخی البرز زنگ مهر این دبیرستان را نواخت.

شهردار تهران زنگ مهر دبیرستان تاریخی البرز را نواخت

پیروز حناچی شهردار تهران در آیین نواختن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و ضمن گرامیداشت ۸ سال دفاع مقدس گفت: باید یادی کنیم از افرادی که دیروز در این مدرسه تحصیل می‌کردند و به شهادت رسیدند و امروز در بین ما نیستند.

شهردار تهران افزود: بسیار خرسندم که امروز در یکی از تاریخی‌ترین مدارس کشور که هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ تاریخی و معماری ویژگی‌های منحصر بفردی دارد حاضر شدم.

او بیان کرد: انگار همین دیروز بود که ما نیز پشت میز‌های کلاس نشسته بودیم و به تحصیل مشغول بودیم و به شما دانش آموزان اعلام می‌کنم که این دوران زودگذر است و شما هم به سرعت به افراد تأثیرگذار در مدیریت شهری می‌رسید و باید تلاش شما در مسیر حل مشکلات کشور باشد، زیرا گذر از مشکلات کشور در گرو علم و دانش است.

حناچی افزود: شما به عنوان نسل چهارم انقلاب باید نسبت به دیگر نسل‌های انقلاب تأثیرگذاری بیشتری داشته باشید و امروز در سن و سالی هستید که انرژی بیشتری نسبت به بقیه دوره زندگی خود دارید.

شهردار تهران با اشاره به این نکته که باید فضا‌های شهری گسترش پیدا کند گفت: بخشی از زندگی شما دانش آموزان در فضای شهری، ورزشی و تفریحی پایتخت است و ما تلاش می‌کنیم برای بالا بردن کیفیت زندگی شما این فضا را گسترش دهیم.

او با تأکید بر این نکته که رعایت اصول اجتماعی از سنین نوجوانی در فرد شکل می‌گیرد گفت: بسیاری از مشکلات شهری به دست شما دانش آموزان حل می‌شود و ما باید چالش‌هایی مانند آلودگی هوا، پسماند و ترافیک را با پایه‌گذاری و نهادینه کردن اصول آن در شما حل کنیم.

حناچی تصریح کرد: اگر اصول اجتماعی درست پایه گذاری شود به طور حتم تأثیر بسزایی دارد و امیدوارم شما را به زودی در عرصه‌های تأثیرگذاری مدیریت کشور مشاهده کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها