احمدی نژاد: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است /نمایندگان متوجه نیستند/به یک تعهدِ یکطرفه‌ی بین المللی نخوانده رای می دهند!

محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه ۲۸ شهریور در سفری به استان گیلان گفت: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است.

احمدی نژاد: قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر تمرکز است /نمایندگان متوجه نیستند/به یک تعهدِ یکطرفه‌ی بین المللی نخوانده رای می دهند!

گزیده صحبت های محمود احمدی نژاد در جلسه تبیین منشور نهضت به سوی بهار گیلان را در زیر بخوانید:

قریب به اتفاق رانت ها، سوءاستفاده ها، دزدی ها و فسادها بخاطر همین تمرکز است. ثروت را می برند و در یکجا می گذارند و بعد نقشه می کشند و هر کسی یک کانال می زند به آن و برای خودش می برد!

آن بخشی را هم که عمومی تقسیم کردند، آمدند روی مصرف تقسیم کردند. یعنی هر کس مصرف بیشتری دارد، بیشتر هم می تواند ببرد! کسیکه ماشین دارد و بنزین مصرف می کند، بیشتر می برد، 5 تا ماشین داشته باشد، بیشتر می برد. کسیکه بیشتر مسافرت می رود، بیشتر هم مصرف می کند. کسیکه خانه بزرگ تر با امکانات و رفاه بیشتری دارد یا استخر و سونا دارد هم بیشتر می برد!

آقا مجلس تصمیم می گیرد! من احترام کامل می گذارم به تمام نمایندگان مجلس در تمام ده دوره ولی اصلا کدامیک از آن ها متوجه این حرف ها می شوند؟ متوجه نمی شوند. می روند و روزمره یک نشست و برخاستی آنجا می شود...

یک تعهدِ یکطرفه‌ی تاریخیِ بین المللی می آید آنجا، نخوانده به آن رای می دهند! این که من می گویم نخوانده، بخاطر آن است که پرسیده ام. از افراد گوناگون در مجلس و بیرون مجلس. گفتند که اصلا متن در اختیار ما نبوده است که بخواهیم آن را بخوانیم. خب پس برای چه رای دادید!؟ به چه کسی متعهد هستید؟ برای چه رفتید به مجلس؟ جواب ملت و جواب خدا را چه می دهید؟

الان 66 سال است که نفت ملی شده یعنی دولتی شده است! دولت نفت و گاز و انرژی تولید می کند، به نمایندگی از مردم می فروشد و بعد خودش خرج می کند، بجای مردم خرج می کند!

چگونه خرج می کند؟ یکی از مهمترین کارهایی که دولت در این 66-65 سال کرده این است که دولت را بزرگ کرده است. هر بخشی که می روی، دولت جای مردم نشسته است و بعد جالب است که خود این دولتمردان می آیند و می گویند بخش دولتی راندمانش پایین است، توی آن سوءاستفاده وجود دارد، بخور بخور هست ولی باز اصرار دارند که آن را بزرگتر کنند، اصرار دارند بقیه ثروت ملت را هم دست خودشان بگیرند.

آقا نفت ملی شد، یعنی مال مردم شده است دیگر. اگر از روز اولی که نفت ملی شد، هر چقدر نفت که استخراج می شد، پول زحمت استخراجش به کنار، بقیه اش را می فروختند و بین مردم بطور مساوی تقسیم می کردند، الان وضع مردم چگونه بود؟

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • بینام
    0

    درودبراحمدینژادیارویاورقشرضعیف خدالعنت کندبدخواهانش را

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      چهل سال از انقلاب گذشت تنها رییس جمهوری که کمی دلش برای،مردم سوخت احمدیان نژاد بود مسکن مهر سهامعدالت یارانه کار مهماوبوده خداخیرش بدهد دعاگوش هستیم

    • کاربر ناشناس
      0

      ایواله مسکن مهر. یارانه سهام عدالت ازدستاوردهایشما است

  • reza
    0

    پیرو راستین اسلام علوی

  • محمد عابدی
    0

    محمود جان کو گوش شنوا( میخ آهنین نرود در سنگ) حیف ۱۰۰ حیف که از ظرفیت فوق توانت استفاده نمیکنند والا ایران کشوری رویایی بود نه فقیر بود نه فساد نه خود خواهی بود نه تکبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها