گوشت‌های تولیدی کشتارگاه مشهد آلوده نیست

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از صحت و سلامت محصولات در کشتارگاه صنعتی مشهد خبر داد.

گوشت‌های تولیدی کشتارگاه مشهد آلوده نیست

به گزارش خبرفوری به نقل از ایسنا؛ دکتر محسن انصاری با تشریح چگونگی کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآیند ذبح دام در کشتارگاه صنعتی مشهد اظهار کرد: خوشبختانه موسسه صنعتی گوشت مشهد به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین کشتارگاه صنعتی کشور تمام نکات ایمنی سلامت و مقررات بهداشتی را رعایت می‌کند.

وی افزود: دقت و کنترل‌های تعریف شده در تمامی مراحل ذبح و استحصال تا بسته‌بندی و توزیع به نحوی است که قبل از مرحله ورود دام به چرخه ذبح و استحصال تمامی احشام توسط متخصص دامپزشکی کنترل بالینی شده و سپس به گاش‌ها هدایت می‌شود.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: پس از مراحل ذبح تمامی قسمت‌های لاشه اعم از گوشت، کله و پاچه، دل، جگر، قلوه و سیرابی آن توسط متخصصین دامپزشکی دقیقا کنترل شده و در صورت بروز هرگونه آلودگی بلافاصله از چرخه مصرف مستقیم، خارج می‌شود.

انصاری بیان کرد: مجاوران و زائران امام رضا(ع) مطمئن باشند که تمامی مدیران و پرسنل زحمتکش موسسه صنعتی گوشت مشهد با کمک اداره کل دامپزشکی استان و مرکز بهداشت مشهد، نهایت تلاش خود را در مورد ارائه گوشتی سالم و صددرصد بهداشتی به کار خواهند برد، لذا شهروندان با خیالی آسوده محصولات این موسسه را به مصرف برسانند.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد یاد آور شد: تمام گوشت‌ها و محصولات و نیز آلایش‌های جانبی این کشتارگاه با لیبل و هولوگرام ویژه این موسسه تهیه و توزیع می‌شود لذا لازم است که مصرف‌کنندگان قبل از خرید به علائم مندرج روی این کالا توجه داشته باشند.

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها