امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون:

دربی برای استقلال است / استقلال خالی از بازیکن خوب شده

بازیگر سینما و تلویزیون پیش بینی کرد استقلال در دربی پیش رو بازنده خواهد بود.

دربی برای استقلال است / استقلال خالی از بازیکن خوب شده

امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص دربی 90 اظهار داشت: پیش‌بینی من از این بازی این است که استقلال دو بر یک بازنده بازی می‌شود. شرایط چند ساله گذشته استقلال اصلا خوب نبوده و مدام ترکیب این تیم به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: پرسپولیس چهار سال است که با کمک سلطانی‌فر وزیر وزرش و جوانان ترکیب تیمش حفظ می‌شود. آنها اگر تاکتیک هم نداشته باشند مقابل استقلال پیروز می‌شوند.

غفارمنش درباره اینکه همیشه یکی از کسانی بوده که برای دیدن تماشای بازی استقلال به ورزشگاه می‌آمده، تصریح کرد: خیلی وقت است که دیگر به ورزشگاه نمی‌آیم در واقع باید بگویم پایم نمی‌آید که به ورزشگاه بروم و بازی را از نزدیک تماشا کنم. یک جورهایی به خودم می‌گویم اگر بروم از خودم بدم می‌آید.

بازیگر سینما در مورد اینکه چه بازیکنی از استقلال شانس گلزنی در دربی را دارد، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تک‌گل استقلال را یکی از بازیکنان هافبک به ثمر برساند. البته مرتضی تبریزی هم شانس گلزنی دارد.

غفارمنش در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایط استقلال بهتر شود. شما نگاه کنید در چند سال اخیر همه بازیکنان خوب از این تیم رفته‌اند و به نوعی این تیم خالی شده است.

منبع: ایلنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها