مرتضایی: رکورد یازده بازی بدون شکست برای فرش آرا فوق العاده است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: تیم ما در نیم فصل موفق شد یازده بازی بدون شکست را در کارنامه خود به ثبت رساند که این رکورد فوق العاده است.

مرتضایی: رکورد یازده بازی بدون شکست برای فرش آرا فوق العاده است

به گزارش مشهد فوری ،سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر گفت: مسابقات لیگ برتر در نیم فصل اول به خوبی برگزار شد و تیم ما موفق شد پس از گیتی پسند و سن ایچ ساوه با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار گیرد و همچنین در کنار آن تیم ما توانست در نیم فصل اول یازده بازی را بدون شکست پشت سر گذارد که این یک رکورد بسیار خوبی برای فرش آرا محسوب می‌شود.

او درباره برنامه‌های تیم فرش آرا در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر گفت: برنامه ما برای مسابقات نیم فصل این بود که در بین ۴ تیم برتر لیگ قرار بگیریم که خدا را شکر به این امر دست پیدا کردیم. باید منتظر ماند تا بازی‌های معوقه مس سونگون هم برگزار شود تا چهره ۴ تیم برتر نیم فصل اول مشخص شود، اما همین تیم ما موفق شد در بین ۴ تیم اول لیگ برتر قرار گیرد عملکرد خوب ما را در این فصل نشان می‌دهد.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا درباره برنامه‌های این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم هم گفت: قرار است با دو بازیکن بومی مذاکراتی را داشته باشیم تا ما را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر کمک کنند. همچنین ما برای نیم فصل دوم هم برنامه‌های خاصی داریم، طرح جامعی را به باشگاه ارائه داده ام تا در آن بتوانیم از حمایت هواداران خودمان برخوردار شویم، زیرا ما در نیم فصل دوم به شدت نیازمند حمایت هوادارانمان هستیم تا بتوانیم با قدرت به جمع ۸ تیم برتر مرحله پلی آف صعود کنیم.

او ادامه داد: مرحله پلی آف یکی از سخت‌ترین مراحل لیگ برتر است و امیدوارم که بتوانیم در نهایت به این مرحله صعود کنیم و پس از آن هم بتوانیم خود را به جمع ۴ تیم برتر نهایی مسابقات لیگ برتر برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد درباره بازی اخیر این تیم در برابر اهوار بهبهان هم بیان داشت: بازی با تیم اهورا یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود. پس از آن که ما موفق شدیم در نیمه اول ۵ گل به تیم اهورا بزنیم، در نیمه دوم در ترکیب تیم خود دست به تغییرتی زدیم و به علت آن که برخی از بازیکنانمان ۲ اخطاره بودند و ممکمن بود از بازی بعد محروم شوند، در نیمه دوم به آن‌ها استراحت دادیم و به جای آن هاجوانان تیم را وارد ترکیب کردیم.

او افزود: با این که تیم ما در نیمه دوم خوب کار کرد، اما در ضربات آخر کمی بی دقت بودیم و همین گل نزدن‌های ما هم باعث شد که ۴ مرتبه دروازه ما هم باز شود، اما خدا را شکر در نهایت توانستیم بازی را با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها