برداشت| داستان جنجالی شدن گفت‌وگوی پگاه آهنگرانی / بازیگری که به خاطر دو رکعت نماز، کنار گذاشته شد!

در یکصد و چهارمین برنامه برداشت، ابتدا سراغ گفتگوی جنجالی پگاه آهنگرانی رفته‌ایم که اظهارنظرهای بازیگران سینما درباره مسائل مختلف زیرسوال برده است.

برداشت| داستان جنجالی شدن گفت‌وگوی پگاه آهنگرانی / بازیگری که به خاطر دو رکعت نماز، کنار گذاشته شد!

در برنامه این هفته به همبازی‌شدن پرویز پرستویی و پسرش خواهیم پرداخت. مصطفی کیایی قصد دارد اولین تجربه ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی را به دست آورد. فیلمبرداری سریال «هم‌گناه» که یک درام اجتماعی است، این روزها شروع شده و مصطفی کیایی از بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهران ی و مسعود رایگان برای ایفای نقش در این سریال دعوت کرده است. نکته جالب توجه در ساخت «هم گناه» حضور بهروز پرستویی، فرزند پرویز پرستویی است که به خاطر شباهت زیادی که به پدرش دارد، قرار است در نقش جوانی‌های پرویز پرستویی ایفای نقش کند.

ازطرفی به رقم دستمزد بالای بازیگران اشاره خواهیم کرد. دستمزدهای بازیگران سینما روز به روز در حال افزایش است به طوری که دیگر ساخت فیلم برای تهیه کننده‌ها صرف نمی‌کند. محمد نیک‌بین تهیه‌کننده سینما می‌گوید هزینه‌های فیلم در فاصله کمی، چند برابر شده است و بازیگرانی که تا چند وقت پیش دستمزدشان 100 میلیون بوده؛ الان یک میلیارد تومن دستمزد می‌خواهند. این تهیه کننده ادامه داده که با این دستمزد، حداقل در بدترین شرایط، یک فیلم باید 3 میلیارد تومن بفروشد که فقط بتواند دستمزد بازیگرش را پرداخت کند و با این وضعیت بازگشت سرمایه‌ای برای تهیه کننده وجود نخواهد داشت.

همچنین به پروژه جدید داریوش مهرجویی نیز خواهیم پرداخت.

در پایان این قسمت، گفتگوی پدرام ابدان با سارا منجزی را شاهد خواهیم بود. او نسبت به وضع اقتصادی مردم انتقاد دارد.

برنامه برداشت امروز را ببینید و نظر بدهید.

18

حجم ویدیو: 28.12M | مدت زمان ویدیو: 00:08:56 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • tm
    0

    با سلام چرا زنان بازیگر صدا و سیما اینقدر بدحجابند؟ حداقل بگید جلو دوربین خودشون رو جمع کنند اونطور با افتخار باهاشون مصاحبه نکنید لطفاً کشور شهید پرور زنان ........؟؟؟؟

  • محمد
    0

    یعنی چی ، مردم باید چیکار کنند ؟ ما باید از اینهمه کج فهمی سلبریتی ها چیکار کنیم ؟ چه کسانی مردم را ترقیب کردند به روحانی رای بدهند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها