رضاوند: چه کسی گفته استقلال از پیش بازنده است؟

هافبک استقلال می گوید تیمش ترسی از بازی با پرسپولیس ندارد و بازیکنان این تیم آماده دربی می شوند.

رضاوند: چه کسی گفته استقلال از پیش بازنده است؟

آرش رضاوند بازیکنی است که در بازی اول برابر ماشین سازی 90 دقیقه نیمکت نشین بود، در بازی دوم برابر فولاد به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در بازی با نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی به میدان رفت و نمایش خوبی هم در کنار علی کریمی در پست هافبک دفاعی داشت.

رضاوند در باره تساوی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان می گوید: شما خودتان دیدید ما برابر نفت مسجدسلیمان بسیار خوب بازی کردیم. اگر پنالتی دیاباته گرفته می شد ما دو بر صفر جلو می افتادیم و حتما می توانستیم گل های بیشتری به این تیم بزنیم. شاید اگر آن گل قبول می شد ما می توانستیم سه یا 4 گل به نفت بزنیم.

او ادامه داد: نفت تیم بسیار سختکوشی است که برابر تراکتور و سپاهان شکست نخورد ولی خودتان دیدید ما چقدر به آنها حمله کردیم و چقدر موقعیت ایجاد کردیم. احساسم این است که به استقلال کم لطفی شده است وگرنه ما تیم خوبی هستیم و می توانیم این موضوع را در زمین بازی هم نشان بدهیم.

هافبک استقلال در مورد بازی با پرسپولیس و شرایط این تیم می گوید: بسیار با انگیزه هستیم و می دانیم با پیروزی در این بازی می توانیم نتایج ضعیف اول فصل استقلال را جبران کنیم و به سمت موفقیت حرکت کنیم. همه بچه ها آماده هستند و تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.

رضاوند در مورد اینکه خیلی ها می گویند استقلال در این بازی از پیش باخته است هم می گوید: کسانی که می گویند استقلال از پیش باخته است شاید بازی های ما را ندیده اند. چرا باید از پیش باخته باشیم؟ ما تیم خوبی هستیم و چیزی برای موفقیت کم نداریم، از پرسپولیس نمی ترسیم و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها