یک کالسکه نوزاد خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 تحت برند برلیانس به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک، روروئک، و... برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز نمود.

یک کالسکه نوزاد خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

کالسکه نوزاد وسیله ای می باشد که معمولا کودک تا سن 5 سالگی از آن استفاده می کند و اگر شما جز خانواده هایی هستید که اهل مسافرت های متعدد و گشت و گذار است این وسیله برایتان بسیار پر کاربرد می باشد. امروزه یکی از بهترین برند های کالسکه نوزاد در ایران کالسکه دلیجان است که جهت سفارش آن ها می توانید به وب سایت نی نی بابا مراجعه فرمایید.

یک کالسکه نوزاد خوب چه ویژگی هایی دارد؟
· داشتن دسته های اورگونومیک

· داشتن سبد

· قابلیت کنترل زاویه کفی کالسکه تا 180 درجه

· قابلیت اهرم داشتن برای عبور از مکان های کوچک

· قابلیت تا شدن کالسکه برای قرار گرفتن در فضاهای مثل صندوق عقب ماشین

· داشتن کمربند مطمئن

· توانایی تنظیم ارتفاع کالسکه

· ضد زنگ و ضد حساس بودن مواد استفاده شده در کفی و بدنه کالسکه و غیره.

شرکت دلیجان
شرکت دلیجان در زمینه تولید لوازم نوزاد و کودک فعالیت دارد، که امروزه به بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکننده مبدل شده است. شرکت دلیجان فعالیت خود را در سال ۱۳۶۶ آغاز نموده که تا به امروز در پی فعالیت‌های متمادی خود باپشتکار فراوان، با بهره گیری از پرسنلی مجرب و متخصص از به‌ روزترین‌های دنیا توانسته با رقابت برندهای داخلی و خارجی به بزرگ‌ترین ،تولیدکننده و صادرکننده در این عرصه تبدیل گردد. و سرانجام درزمینهٔ تولید سیسمونی نوزاد و کودک در ایران پیشگام شده است و حتی گسترش بیشتری یافته و از نظر تولید وسهم بازار به شکل بارزی از دیگر محصولات متمایز شده است.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا
فروشگاه سیسمونی نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 تحت برند برلیانس به عنوان تامین کننده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک، روروئک، صندلی غذا، صندلی خودرو، دوچرخه، سه چرخه و... برای‌ فروشگاه های اینترنتی آغاز نمود.

تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد وسیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف کنندگان کنند.

در اين فروشگاه اینترنتی تمام تلاش خود را بر اين اساس بنا کرده ایم تا محصولات نوزاد و کودک متنوع را با بهترین کیفیت و به طور مستقيم از شرکت های توليدی در اختيار خریداران قرار دهيم. این موضوع سبب شده تا محصولات این فروشگاه بدون واسطه و با قیمتی پایین تر از نمونه های مشابه در بازار و دیگر فروشگاه های اینترنتی به دست خریداران برسد. از دیگر اهداف این فروشگاه اینترنتی، عرضه برندهای معتبر با تاریخ عمر مفید طولانی است به گونه ای که خریداران از کیفیت و ماندگاری کالاهای خریداری شده رضایت کامل داشته باشند.

شرکت دلیجان با هدف تأمین نیازهای مشتریان در راستای فراهم کردن ایمنی و آسایش والدین همواره تلاش در بهبود و توسعه لوازم سیسمونی در تلاش است که همراه با متد روز دنیا بهترین‌ها را در بازار عرضه کند.

نکات خرید کریر نوزاد
· برای اینکه نگرانی‌تان را از بین ببریم یا کمک کنیم تا بهتر تصمیم بگیرید، لازم است بدانید که هدف از انتخاب هر یک از وسایل موردنیاز نوزاد و مادر، آسایش، راحتی و از همه مهتر ایمنی و سلامتی هر دو می‌باشد. بنابراین اول رعایت نکات ایمنی و استانداردها در خرید و بعد تنوع طرح و رنگ، مواردی است که در اولویت بعدی انتخاب قرار می‌گیرند.

· پس در درجه اول موقع خرید کریر نوزاد (Carrier) ، دقت کنید که علامت استاندارد در آن لحاظ شده باشد. این را می‌توانید از طریق درج حرف E در بسته‌بندی آن متوجه شوید. استاندارد بودن به این معناست که در طراحی کریر تمام موارد لازم جهت سلامتی و راحتی نوزاد در نظر گرفته‌شده است و نوزاد اذیت نمی‌شود.

· هنگام خرید کریر نوزاد جدا از طرح و رنگ آن‌ که می‌خواهید زیبا و جذاب باشد، به نوع پارچه‌های استفاده‌شده در آن‌ هم دقت کنید که برای پوست نرم و لطیف نوزاد، حساسیت ایجاد نکند و مناسب و کاملاً ضد باکتری، ضد تعریق و ضد حساسیت باشد.

· به استحکام و مقاومت کلی کریر نوزاد دقت کنید که قابلیت تحمل وزن کودک شما را داشته باشد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها