دخیا: مقابل وستهام از اول باانگیزه بازی می‌کنیم

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل وستهام به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد که نباید حریف را دست‌کم بگیرند.

دخیا: مقابل وستهام از اول باانگیزه بازی می‌کنیم

داوید دخیا، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد، در آستانه دیدار فردای این تیم مقابل وستهام به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد باید با انگیزه بیشتری به میدان رفته و حریف را دست‌کم نگیرند تا نتیجه‌ای مثل شکست 3-1 فصل گذشته‌شان مقابل وستهام تکرار نشود.

دخیا در این باره به وبسایت باشگاه منچستریونایتد گفت:" می‌دانم وستهام تیم خوبی دارد با بازیکنانی خیلی خوب که برایشان واقعا مهم هستند. آنها در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی دارند ولی خاطرات فصل گذشته هنوز برای ما زنده است و این بار باید از همان اول با انگیزه بالا کار را شروع کنیم تا آن اتفاق تکرار نشود".

دروازه‌بان منچستریونایتد در ادامه گفت:" سه امتیاز این بازی برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم نزدیک به صدر جدول باقی بمانیم. این بازی برای بازیکنان جوانتر ما هم مهم است تا اعتماد به نفس‌شان را از دست ندهند. ما می‌خواهیم نشان بدهیم که حریف قدرتمندی هستیم و حتی در بازی‌های دشوار خارج از خانه برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. هواداران ما در بازی‌های خارج از خانه هم از ما حمایت فوق‌العاده‌ای می‌کنند و این حمایت‌ها برای ما واقعا باارزش است".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها