انتشار فیلمی از دیدار گوآیدو با یک رهبر کارتل مواد مخدر در کلمبیا

وزیر ارتباطات ونزوئلا فیلمی از دیدار گوایدو، رهبر اپوزیسیون با رهبر یک کارتل بزرگ مواد مخدر را در اختیار رئیس جمهوری گذاشت.

انتشار فیلمی از دیدار گوآیدو با یک رهبر کارتل مواد مخدر در کلمبیا

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ۱۳ سپتامبر دفتر دادستان عمومی ونزوئلا تحقیقاتی را درباره ارتباط احتمالی خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون این کشور با رهبران کارتل "لوس راستروخوس" آغاز کرد و به تصاویری اشاره کرد که توسط روزنامه اسپانیایی ال پائیس منتشر شد و نشان می‌دهد که رهبر اپوزیسیون در کنار رهبران این گروه تبهکار قرار دارد.

به گفته دفتر دادستان عمومی ونزوئلا،‌ این کارتل مواد مخدر به گوآیدو کمک کرده تا با وجود ممنوعیت‌ها، از مرز کلمبیا و ونزوئلا عبور کند.

خورخه رودریگز، وزیر ارتباطات ونزوئلا گفت که مقام‌های این کشور یکی از اعضای این گروه را دستگیر کرده و این فرد دست داشتن گروه را در جابجایی گوآیدو تایید کرده است.

وی ادامه داد: تصور کنید اعضای این گروه در تمام جهان تحت تعقیب هستند. این افراد گوآیدو را مشایعت کرده‌اند تا با ایوان دوکو، رئیس جمهوری کلمبیا دیدار کند. آنها با هلیکوپتر ریاست جمهوری به استادیومی در پورتو سانتاندر رفتند.

از دیدگاه نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا این ایده رئیس جمهوری کلمبیا بوده که از این گروه تبهکار برای جابجایی گوآیدو استفاده کند.

این درحالیست که رهبر اپوزیسیون ونزوئلا اخیرا در گفتگو با رادیو "بلو" گفته بود، با افراد مختلفی در جریان کنسرتی برای جمع آوری کمک‌های بشردوستانه در شهر مرزی کلمبیا با ونزوئلا عکس گرفته است و چیزی درباره افراد این گروه تبهکار نمی‌داند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها