پیش‌بینی برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ انجام نشده است

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پیش بینی برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ در ورزشگاه آزادی انجام نشده است.

پیش‌بینی برای حضور بانوان در شهرآورد ۹۰ انجام نشده است

سردار رحیمی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی در خصوص برگزاری شهرآورد ۹۰ در تهران نیز گفت: بلیط فروشی این بازی به صورت الکترونیک انجام خواهد شد و همه علاقمندان باید بلیط‌های خود را به صورت الکترونیک تهیه کنند. هیچ پیش بینی برای فروش بلیط در ورزشگاه نشده و همه علاقمندان پس از تهیه بلیط حتما باید به همراه بلیط و کارت ملی خود به ورزشگاه مراجعه کنند. قطعا ازدحام مقابل درب ورزشگاه توسط افرادی که بلیط تهیه نکردند سودی ندارد.

وی در خصوص حضور بانوان نیز گفت: برای شهرآورد نودم پیش بینی حضور بانوان نشده لذا از بانوان استدعا دارم که این نکته را مورد توجه قرار دهند. امیدواریم با تمهیدات خوبی که اندیشیده شده شاهد شهرآورد خوبی باشیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • شیدا
    0

    به نظر من مردانی که فردا به ورزشگاه میرن انسان نیستند چرا که تفاوت ما با حیوان در داشتن شعور و احترام به حقوق همدیگر است که در این مورد حقوق نیمی از جامعه پایمال شده است چرا ما فقط به خاطر اینکه دختر هستیم باید از حقمون که دیدن یک بازی فوتبال است محروم باشیم؟ شما که بلدید خب سریع نصف ورزشگاهو زنونه و نصفشو مردونه کنید این که کاری نداره طوری نگید که به شعور مردم بربخوره

  • کاربر ناشناس
    0

    خانمها با ید شرم داشته باشند فرق یک خانم مسلمان وغیره مسلمان در رفتار و عمل است حضور خانمهای بی حیا در ورزشگاه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها