بهرام‌نیا: «مقاومت» و «همدلی» کلید پیروزی ملت ایران در مقابل جبهه استکبار است

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ اقتصادی که امروز ما با آن روبه رو هستیم از دوران گذشته نیز سخت تر است اما اگر ما مقاومت نکنیم قطعا خواست دشمن تامین خواهد شد.

بهرام‌نیا: «مقاومت» و «همدلی» کلید پیروزی ملت ایران در مقابل جبهه استکبار است

حسن بهرام نیا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پیامدهای مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی، بیان کرد: از آنجاکه مقام معظم رهبری اشرافیت کامل هم به مسائل داخلی و هم به فضای خارجی دارند، فرمایشات ایشان همواره برای مسئولان فصل الخطاب بوده است.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به تجربه های ارزشمند مقام معظم رهبری زمانی که ایشان می فرمایند مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی به منزله پذیرش خواسته های جبهه استکبار است، باید همه به این مسئله توجه کنند. تجربه نشان داده که هرگاه ما اندکی از مقاومت غافل شده ایم و لغزش هایی داشته ایم، به همان میزان آسیب هایی دیده ایم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: همان طور که حضرت آقا فرمودند آنچه که عامل پیروزی و سربلندی ما است، توکل بر خداوند و همدلی و همراهی است. ما باید شرایط سخت و تجربه های گذشته را نصب العین قرار دهیم و با همدلی و همراهی از فشار اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرده است عبور کنیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه تاکید کرد: الحمدالله ایران با پشت سر گذاشتن دوران سخت گذشته که حدود ۴۰ کشور با ایران جنگ اقتصادی و جنگ نظامی داشتند، اکنون به اوج اقتدار رسیده است و این نشان می دهد که مقاومت کلید پیروزی است. جنگ اقتصادی که امروز ما با آن روبه رو هستیم از دوران گذشته نیز سخت تر است اما اگر ما مقاومت نکنیم قطعا خواست دشمن تامین خواهد شد.

بهرام نیا افزود: قطعا ملت ایران با مقاومت از این مقطع زمانی نیز عبور کرده و با همدلی و همراهی به موفقیت های چشمگیرتری دست خواهند یافت.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها