معروف: جمع کردن این فدراسیون بی درو پیکر کار ما نیست

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: جمع و جور کردن این فدارسیون بی در و پیکر نه کار ما است و نه کار شما.

معروف: جمع کردن این فدراسیون بی درو پیکر کار ما نیست

سعید معروف پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و کره جنوبی در رقابت های قهرمانی آسیا در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی و نهایی همیشه سخت است و مهم نیست که با چه تیمی روبرو می‌شویم. شانس هر دو تیم در این مرحله برای کسب پیروزی برابر است. ما بعد از واگذاری ست اول مسابقه توانستیم به کمک تجربه بالای بازیکنان به بازی برگردیم. روز خوب ما نبود، اما در نهایت توانستیم پیروز شویم.

وی درخصوص حواشی ایجاد شده در ست چهارم این مسابقه عنوان کرد: بازیکن کره معترض شد و از زیر تور عبور کرد که این حرکت در والیبال غیرقانونی است. اتفاق خاص رخ نداد و فقط چون داور کارت قرمز ها را اشتباه داد وقفه ای در جریان بازی ایجاد شد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درمورد بازی فینال، عنوان کرد: از هر دو تیم ژاپن و استرالیا شناخت داریم، اما به هرحال بازی نهایی است و هر دو تیم شانس پیروزی دارند. مهم نیست چه تیمی فینالیست و حریف ما می شود. هر تیمی که مقابل ایران قرار بگیرد با انگیزه بالایی وارد میدان خواهد شد. ما در خانه بازی می‌کنیم و حمایت هواداران را داریم. برای ما بهتر است استرالیا به فینال راه پیدا کند، چون ما یک بازی به این تیم باخته ایم و می‌توانیم آنها را شکست داده و قهرمان شویم. در درجه اول باید به فکر پیروزی باشیم و می‌دانیم اگر با 100درصد توان بازی نکنیم به مشکل خواهیم خورد.

معروف درمورد تورنمنت های فشرده تیم ملی و خستگی بازیکنان و اینکه چه راهکاری از سوی مدیریت، تیم، رسانه ها و مردم وجود دارد تا انگیزه بازیکنان در بالاترین سطح حفظ شود، تصریح کرد: راهکاری وجود ندارد. جمع و جور کردن این فدارسیون بی در و پیکر نه کار ما است و نه کار شما. جنگ در والیبال بر سر صندلی ریاست است؛ بازی های آسیایی را میزبانی کرده ایم و رئیس نداریم. به جام جهانی هم می‌خواهیم اعزام شویم، اما رئیس نداریم.

وی ادامه داد: کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان هستند که تا اینجا پیش آمده‌اند و دمشان گرم. در سختی ها و پیروزی ها و شکست ها در کنار هم بودیم و جلو آمدیم. اگر بخواهم درددل کنم باید سه ساعت برای شما صحبت کنم. آنقدر بی در و پیکر هستیم که فقط باید سرمان را پایین بیاندازیم و بازی کنیم. اگر پیروز شدیم که نوش جان بازیکنان و اگر قهرمان هم نشدیم که فدای سرشان.بدون هیچ گونه چشم داشتی فقط و فقط بخاطر مردم تا اینجا آمده ایم و این صحبت‌هایم اصلاً جنبه شعاری ندارد. تا اینجا آمده ایم به احترام کادر فنی و کادر سرپرستی آمده ایم. در جام جهانی هر نتیجه ای که بگیریم فدای سر بازیکنان؛ بازهم می‌گویم اگر فردا قهرمان شدیم دم بازیکنان گرم و شیر مادر حلالشان اما اگر قهرمان هم نشدیم فدای سرشان؛ 6 ماه است که زحمت می‌کشیم و دم همه کسانی که والیبال را حمایت می‌کنند گرم. با این فدراسیون بی در و پیکری که داریم نباید دنبال راهکار باشید.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها