کولاکوویچ:رفتار برخی بازیکنان مایوس کننده بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: رفتار برخی بازیکنان ما در بازی امروز مایوس کننده بود.

کولاکوویچ:رفتار برخی بازیکنان مایوس کننده بود

ایگور کولاکوویچ پس از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و کره جنوبی در رقابت های قهرمانی آسیا در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی بسیار دراماتیکی بود. در ست آخر حاشیه‌هایی ایجاد شد. بازی سختی بود و ما خوب بازی نکردیم، اما تیم ما انرژی مثبتی داشت که توانستیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: من در طول زندگی ام ندیده بودم بازیکنان زیر تور درگیری فیزیکی پیدا کنند. شاید در رشته هایی مثل بوکس و فوتبال و ... دیدن این صحنه ها جالب باشد، اما در والیبال اصلاً زیبا نبست و من خیلی ناراحتم. رفتار برخی بازیکنان ما ناراحت کنند و مایوس کننده بود. ما بازیکنان باهوشی داریم که اصلاً خشن نیستند و به همین دلیل والیبال را انتخاب کردند. در مورد تیم کره هم نظری ندارم و با توجه به اتفاقاتی که در پایان بازی رخ داد با وجود پیروزی باید بگویم این پیروزی برایم مثل شکست بود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص بازی فینال گفت: منتظر هستیم تا ببینیم چه تیمی حریف ما خواهد بود.

کولاکوویچ درمورد شرایط فدراسیون والیبال و گلایه های سعید معروف عنوان کرد: درست نیست که من در مورد شرایط فدراسیون صحبت کنم، چون من سرمربی هستم. بازیکنان قطعاً بهتر شرایط را درک می‌کنند. شرایط کاری من خوب است و خواسته‌هایم را به خوش‌خبر می‌گویم و وی هم آنها را فراهم می‌کند. می‌دانم انتخابات والیبال در پیش است، اما تا جایی که به من مربوط می‌شود باید بگویم شرایط من و دستیارانم خوب است.

منبع: فارس

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها