بیانیه جدید رئیس فیفا در مورد حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌

رییس فیفا بیانیه‌ای در مورد حضور زنان ایرانی در ورزشگاه صادر کرد.

بیانیه جدید رئیس فیفا در مورد حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌

جیانی اینفانتینو رییس فیفا در بیاینه‌ای رسمی که بر روی وبسایت فدراسیون جهانی فوتبال قرار گرفته در رابطه با ممنوعیت حضور زنان ایرانی در ورزشگاه اعلام کرد:

امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان این کشور متوجه خواسته‌های متعدد ما در مورد این وضعیت غیر قابل قبول شده باشند. در چند وقت اخیر، من و بخش اداری فیفا بارها با آن‌ها تماس گرفته‌ایم. ما نمایندگانی از اعضای فیفا را در حال حاضر در ایران داریم و منتظرم اخبار خوبی از آن‌ها بشنوم.

موضع ما شفاف و قاطع است؛ زنان در ایران باید اجازه حضور در ورزشگاه‌های فوتبال را داشته باشند. ما متوجه هستیم که پیش از این کار باید قدم‌هایی برداشته شود تا این حضور در مسیری امن و مناسب باشد اما اکنون زمان ایجاد این تغییرات فرا رسیده است و فیفا توقع پیشرفت مثبت در این مسئله را از بازی خانگی تیم ملی فوتبال ایران در ماه اکتبر (ماه آینده) دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • امیر
    0

    تمام دنیا میتوانند زنها به ورزشگاه بروند ، مسعولان ما با مردم لج کردهاند باشد خداوند جواب این مردمداری را به شما بدهد

    نظرات شما -
    • مسافر
      0

      غیرت مردان غیرتمند مخالف بی بند و باری است

  • علی
    0

    به فیفایی ها بگوید ما با شما فرق داریم . ما مسلمانیم . به خدا اعتقاد داریم . به یاد و خاطر خدا روزی پنج بار نماز میخوانیم . دینمان مثل شما کشککی نیست . پس غلط زیادی نکنید و خفه شید . مسئولین قران را بخوانند که میگوید یهود و نصارا از شما راضی نمیشوند مگر انکه دینشان را قبول کنید . یعنی فساد و بی بند و باریشان را قبول کنید . یعنی زندگیتان مانند انها نجس باشد . گرفتید یا نه . اگر نگرفتید ان دنیا میگیرید .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      الهی

  • کاربر ناشناس
    0

    در دنیا همه کثافت کاری وفحشاو منکرات ومشروب خواری و کارهای ناپسند انجام می دهند ماهم باید اینکار انجام دهیم زنان شریف و عفیف به ورزش گاه نمی روند وقتی نگاه به حضور این زنها در ورزشگاه می کنید متوجه نوع این زنها می شوید

  • بیفرهنگ
    0

    این فرهنگ‌سازی طول میکشد ولی شدنی است.. اگر جای پارکینگ خودروها و درب ورودی به استادیوم برای خانوادها کاملا مجزا باشد و یک جایگاه مجزا برای آنها در نظر گرفته شود ممکن‌است خانمها ی مجرد و خانواده در امان بیشتری باشند. .حضور نیروی انتظامی خیلی ضروریست. لیست سیاه. افرادی که مرتکب رفتار ناشایسته میشوند و یا‌ در گذشته مرتکب قتل و قمه کشی‌ و‌چاقو‌زنی و‌تجاوز شده باشند را میبایستی در لیست سیاه قرار داد و از ورود انها به استادیومها و سینماها جلو‌گیری شود‌..یعنی نتوانند آنلاین بلیط تهیه کنند.. هنگام‌ ورود به‌استادیومها و سینماها کارت شناسائ و بلیط صادر شده ( اسم کامل ) مطابقت داشته باشد. لیست سیاه اشخاص در تمام‌ ورودی ها و‌منافظ به صورت رایانه ای به روز رسانی شده و با درخواست ارائه کارت‌ کارت شناسائ از ورود افرادی که اسمشان‌در لیست سیاه قرار دارند حتی با در دست داشتن بلیط جلوگیری شوند. ( وزیر اطلاعات '‌نیروی انتظامی و فدراسیون های مختلف ' وزارت ارشاد و سینماها و اداره کل مالیاتی کشور میبایستی با هم‌همکاری و هماهنگی‌ لازم را برای راه اندازی سیستم خرید بلیط امن هر چه سریعتر انجام‌دهند . لیست‌سیاه‌ از طرف نیروی انتظامی دستگاه‌قضائ کشور در اقصی‌نقاط کشور شبکه ای به روز رسانی شود . خبر فوری لطفآ کامنت را بفرستین خدمت‌وزیر آقای آذری جهرمی شاید یواش یواش برند دنبالش و اقدام‌کنند ..

  • یحیی م
    0

    بنده ، با نظر علی بشدت مخالفم ، نظام ما در دنیا الگوی یک نظام مردمی ، دینی و اخلاقیست و این بن بست را مسولان کشور ی ما قادرند با ایجاد تمهیدات لازم مانند حضور پلیس مقتدر زن و مرد ، نصب دوربین های مدار بسته ، امنیت حضور زنان را در میادین ورزشی تضمین ، تا در غرب بدرستی بفهمند نظام اسلامی ما مترقی ترین نظام در عالم هستیست .

    نظرات شما -
    • جعفری
      0

      سلام درپاسخ به این موضوع که برخی از افراد نادان خطاب شان کرد بگم که کدوم مسائل سیاسی واقتصاد ی ما به عنوان یک مسلمان واقعی است مردم ایران ازگرسنگی میمیرند بعضی ها گیردادن به این موضوع

    • کاربر ناشناس
      0

      درود بر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها