دشمن همه را زیر بمباران شدید اطلاعاتی و فرهنگی گرفته است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح کشور گفت: دشمن همه افراد و حتی اجتماع را زیر بمباران شدید اطلاعاتی فکر و فرهنگی قرار داده اند تا بلکه بتواند مسیر انقلاب را متوقف کند.

دشمن همه را زیر بمباران شدید اطلاعاتی و فرهنگی گرفته است

سید محمد باقرزاده، در دومین یادواره سرداران و ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا و گرامیداشت ۶۸ شهید استان که ظهر امروز در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان اینکه شهدا در معامله با خدا شک نکردند، اظهار کرد: ما وارد شده‌ایم، مرحله اول بیان اظهار حق بود که در طول انقلاب فریاد زده شد و امروز زمان حمایت از این اندیشه والا است.

وی با تأکید بر اینکه همه ما عزت و سربلندی کشور را مدیون صبر و استقامت شما خانواده شهدا هستیم، افزود: پیامبر اکرم(ص) در سال‌های اول و در جنگ‌های بدر، حنین و خیبر با کمک امام علی(ع) اندیشه توحیدی را فریاد زدند، امام علی(ع) در زمان خلافت و امامت آن را تثبیت کردند و زمان امام حسین(ع) و یارانش، آن‌ها از این اندیشه حمایت کردند.

باقرزداه با تأکید بر اینکه حمایت از اندیشه انقلاب اسلامی در شرایط امروز جامعه مسئله مهمی است، ابراز کرد: این حمایت قطعا شرایط و لوازمی خاص را می‌طلبد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه امروز نیازمند تغییر در استراتژی انقلاب هستیم، گفت: زمانه تغییر پیدا کرده و دیگر امروز نمی‌توانیم به اتکاء یک مسجد، یک سخنران بار انقلاب را به دوش بگیریم.

وی با تأکید بر اینکه امروزه دشمنان ما پیشرفته و قوی هستند، اظهار کرد: امروز دشمن همه افراد و حتی اجتماع را زیر بمباران شدید اطلاعاتی فکر و فرهنگی قرار داده اند تا بلکه بتواند مسیر انقلاب را متوقف کند.

باقرزاده با اشاره به وظیفه خطیر فرماندهان یگان‌های ویژه، گفت: امام علی (ع) برای مقابله با فتنه‌گرانی که خواهان از بین بردن اسلام بودند، یگان‌های ویژه را در جهت مقابله با این افراد تشکیل داده بود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور با تأکید بر اینکه یگان ویژه ناجا امروز به زیبایی در حال انجام فعالیت است، عنوان کرد: یگان ویژه در زمان جنگ چه پس از جنگ، باعث اعتماد و اقتدار کشور و نظام است.

وی ادامه داد: دشمنان و فتنه‌گران تلاش دارند با اقداماتی که علیه کشور، مردم را از نظام ناامید کنند، اما ما باید هوشیار باشیم. در هشت سال دفاع مقدس، با فتح یک نقطه پیروزی به دست نمی‌آمد بلکه پیروزی نهایی در زمان شکست دشمن بود.

باقرزاده با تأکید بر اینکه باید آمریکا را به حدی برسانیم که از جنگ با ما مأیوس شود، افزود: این یأس جنگ با ما باید در همه عرصه‌ها چه فرهنگی چه اقتصادی باشد، قبول دارم که کار دشواری است و سازماندهی بسیاری نیاز دارد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه سوء استفاده و تدبیر نادرست برخی افراد باعث شده تا بخشی از سرمایه‌های اسلام از بین برود، گفت: دلسوزان و میدان‌داران، نباد عرصه را خالی کنند، شرط افتادن این اتفاق توجه داشتن به پیام شهدا است.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها