سهم واقعی خراسان رضوی از بودجه کشوری محقق نمی‌شود

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: خراسان‌رضوی باید در مجموع ۸درصد منابع جاری و عمرانی کشور را بگیرد؛ اما در همه بخش‌ها سهم واقعی استان اختصاص نمی‌یابد.

سهم واقعی خراسان رضوی از بودجه کشوری محقق نمی‌شود

به گزارش مشهد فوری ،حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در جلسه مدیران راه‌وشهرسازی با هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کشور وجود دارد، اگر نتوانیم از این فرصت استفاده کنیم و پیش‌دستی و مذاکره نکنیم، نمی‌توانیم حقوق استان را بگیریم و این اجحاف دوباره اتفاق می‌افتد.

پژمانفر گفت: خراسان‌رضوی با توجه به همه محرومیت‌ها و مرزی‌بودن، باید در مجموع 8درصد منابع جاری و عمرانی کشور را بگیرد؛ اما در همه بخش‌ها سهم واقعی استان اختصاص نمی‌یابد و این موضوع باعث عقب‌افتادگی شده است.

هاجر چنارانی، نایب‌رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی نیز گفت: دغدغه اصلی ما برخورداری یا نزدیک‌شدن به شاخص‌های ملی بوده و اکنون برآورد می‌کنیم که بیشترین مطالبات پیمانکاران در خراسان‌رضوی است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وضعیت قیر در خراسان‌رضوی خیلی نامناسب است و در برخی بدهی‌ها حتی یک‌ششم پول هنوز پرداخت نشده است.در مناقصه خیلی از جاده‌های استان کسی شرکت نمی‌کند؛ چون پول و اعتبار نیست.

چنارانی بیان کرد: در مجلس بودجه این دوره قرار است دوساله بسته شود و این موضوع را حساس‌تر می‌کند.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها