زمین‌گیر شدن محموله ۲۴۶ کیلوگرمی حشیش در راه تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۲۴۶کیلوگرم حشیش از دو قاچاقچی موادمخدر خبر داد.

زمین‌گیر شدن محموله ۲۴۶ کیلوگرمی حشیش در راه تهران

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: درپی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر را از استان اصفهان خریداری و به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت و در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد گزارش واصله صحت دارد.

وی با بیان اینکه متهم پس از خرید موادمخدر قصد داشت با همکاری همدستش با دو دستگاه خودرو سواری محموله مواد افیونی را به شهر تهران انتقال دهد، گفت:‌ نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری و جلب متهمان صادر شد. در همین راستا نیز ماموران اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی به شهر تهران کرده و خودروی متهمان را قبل از ورود به شهر تهران شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره توقف خودروی متهمان در ورودی تهران گفت:‌هر دو قاچاقچی از سوی ماموران دستگیر و خودرویشان مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن ۲۴۶ کیلو گرم حشیش و ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

به گفته بخشنده برای هر دو متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها