رونالدو: حرکت دستم برای هواداران اتلتیکو نبود

کریستیانو رونالدو می‌گوید حرکتی که در جریان دیدار یوونتوس و اتلتیکو مادرید با دست خود نشان داده برای تمسخر هواداران اتلتیکو نبوده است.

رونالدو: حرکت دستم برای هواداران اتلتیکو نبود

در جریان تساوی 2-2 یوونتوس مقابل اتلتیکو مادرید در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان، حرکت دست کریستیانو رونالدو در این بازی با انتقادهای زیادی از سوی هواداران اتلتیکو مواجه شد، ستاره پرتغالی می‌گوید هدف آن حرکت هواداران اتلتیکو نبوده و او قصد تمسخر آنها را نداشته.

در جریان بازی دیشب دو تیم دوربینها کریستیانو را در حالی نشان دادند که بعد از فرصتی که در اواخر بازی از دست داد با دست خود حرکتی کرد که به مذاق هواداران اتلتیکو خوش نیامد و در نتیجه بعد از بازی انتقادات زیادی به رونالدو وارد شد.

رونالدو درحالیکه به سمت هواداران اتلتیکو برگشته بود حرکتی را با دست خود نشان داد که در ایتالیایی به معنای ترسیدن است. گفته می‌شود رونالدو می‌خواسته کارنامه درخشان خود در گل زدن به تیمهای دیگو سیمئونه را به رخ اتلتیکو بکشاند.

اما رونالدو بعد از بازی این موضوع را انکار کرد و گفت:" منظورم یاد گرفتن بود. داشتم به اتلتیکو می‌گفتم که باید یاد بگیرند".

رونالدو و یارانش با وجود این جنجال حاشیه‌ای شب پر تنشی را در زمین اتلتیکو سپری کردند و درحالیکه به نظر می‌رسید سه امتیاز این بازی را اندوخته‌اند در نهایت مجبور شدند با یک امتیاز به تورین بازگردند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها