مرادمند: به پوشیدن لباس تیم‌ملی امیدوارم

مدافع تیم شهرخودرو خراسان گفت: امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم با نتایج خوب خود جزو بالانشینان لیگ نوزدهم باشیم.

مرادمند: به پوشیدن لباس تیم‌ملی امیدوارم

محمدحسین مرادمند در خصوص عملکرد تیم شهرخودرو خراسان در لیگ نوزدهم اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم از ۳ بازی نخست خود در لیگ نوزدهم، به سه برد متوالی دست یابیم و صدرنشین لیگ شویم، اما می‌دانیم که هنوز تازه ابتدای راه است و قطعا به صدرنشینی در این روزها جام نمی‌دهند.

وی افزود: اهداف بزرگی داریم و پله‌پله به سمت موفقیت گام برمی‌داریم. پیروزی‌های امسال شهرخودرو، ادامه روند خوب فصل قبل است و شک ندارم با همدلی میان بازیکنان، دانش کادرفنی و شخص یحیی گل‌محمدی و البته درایت دکتر حمیداوی در فراهم کردن امکانات مورد نیاز باشگاه، شرایط برای موفقیتی بزرگ فراهم شده و امیدواریم با پشتیبانی هواداران به اتفاقی بی‌نظیر در فوتبال خراسان دست یابیم.‌

مرادمند در خصوص عملکرد خوب فاز دفاعی شهرخودرو خراسان گفت: خوشبختانه همه بازیکنان شهرخودرو عملکرد ایده آلی تا به امروز داشته‌اند.‌ در تمامی فازها، چه فاز دفاعی، چه فاز تهاجمی، خوب کار کرده‌ایم که توانسته‌ایم به سه برد متوالی دست یابیم.

وی در خصوص دعوت دوباره به تیم ملی گفت: ابتدا هدفم موفقیتی استثنایی با لباس شهرخودرو در لیگ نوزدهم است. می‌دانم اگر بتوانم در تیمم عملکرد خوبی داشته‌باشم، قطعا اعتماد ویلموتس را دوباره جلب خواهم‌کرد و به تیم ملی دعوت می‌شوم. آرزوی هر فوتبالیستی، پوشیدن لباس مقدس تیم ملی کشورش است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها