وابستگی شدید کهکشانی ها به راموس در چمپیونزلیگ

رئال مادرید در بازی شب گذشته که کاپیتان خود یعنی سرخیو راموس را اختیار نداشت مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد.

وابستگی شدید کهکشانی ها به راموس در چمپیونزلیگ

رئال مادرید در حالی دیشب با سه گل مغلوب پاری سن ژرمن شد که آن ها نیز همچون تیم فرانسوی غایبان زیادی در این مسابقه داشتند. در این میان شاید مهم ترین غایب کهکشانی ها در بازی دیشب سرخیو راموس، کاپیتان و ستاره خط دفاعی این تیم، محسوب می شد.

راموس که به دلیل محرومیت دو جلسه ای ناشی از گرفتن کارت زرد عمدی در بازی رفت فصل گذشته مقابل آژاکس این رقابت حساس را از دست داده بود بار دیگر شاهد ضعف یارانش در خط دفاعی در نبود خود و شکست سه گله رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن بود.

اما رئال مادرید طی بازی های گذشته خود در لیگ قهرمانان اروپا هم نشان داده وابستگی زیادی به وجود سرخیو راموس در خط دفاعی خود دارد. آن ها در هر پنج بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان که راموس را در اختیار نداشته اند مغلوب حریفان خود شدند.

باخت سه بر یک، دو فصل پیش در بازی برگشت مقابل یوونتوس در سانتیاگو برنابئو، دو شکست یک و سه گله در دور گروهی فصل گذشته مقابل زسکا مسکو، شکست چهار بر یک در دور یک هشتم نهایی فصل گذشته این رقابت ها مقابل آژاکس و همین باخت سه گله دیشب مقابل پاری سن ژرمن پنج باخت اخیر رئال در چمپونزلیگ محسوب می شوند و نکته جالب این که همه این شکست ها در نبود راموس برای رئال مادرید رقم خورده است.

راموس حالا با پایان محرومیت دو جلسه ای خود میتواند تیم زیدان را از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا و بازی مقابل کلوب بروژ در سانتیاگو برنابئو همراهی کند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها