حضور بدموقع هازارد در رئال

ریو فردیناند، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد بعد از شکست سنگین رئال مقابل PSG مدعی شد ادن هازارد، ستاره بلژیکی در زمانی نادرست به این تیم اسپانیایی منتقل شده است.

حضور بدموقع هازارد در رئال

رئال مادرید دیشب در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، در پاریس به مصاف PSG رفت و با شکست سنگین 3-00 بدرقه شد. این شکست سنگین واکنش‌های زیادی به دنبال داشت و در یکی از این واکنش‌ها، ریو فردیناند، اسطوره فوتبال انگلیس و منچستریونایتد مدعی شد ادن هازارد، ستاره بزرگ بلژیکی در زمانی اشتباه به رئال مادرید منتقل شده است.

هازارد دیشب اولین بازی فیکس خود برای رئال در فصل جاری را تجربه کرد ولی حضور کامل او در میدان برای تیم اسپانیایی خوش‌یمن نبود و با شکست 3-0 به پایان رسید. هازارد در طول تابستان با قراردادی 100 میلیون یورویی از چلسی به رئال پیوست ولی در پیش‌فصل دچار آسیب‌دیدگی شد و در چندین بازی نتوانست برای سفیدپوشان به میدان برود.

ریو فردیناند بعد از شکست سنگین رئال در استودیوی شبکه BT گفت:" وقتی یک ستاره به باشگاه جدیدی می‌رود، به خصوص باشگاهی به بزرگی رئال مادرید، باید خودش را ثابت کند و نشان دهد استحقاق این را دارد که همه توپها به او ختم شود".

فردیناند در ادامه گفت:" هازارد باید در تمرینها و بازی‌های رسمی خودش را نشان بدهد. من از این می‌ترسم که نکند هازارد در زمان اشتباه به رئال منتقل شده باشد. رئال تیمی در حال پا به سن گذاشتن است و این روزها وضع خوبی ندارد. در حال حاضر رئال اصلا هیجان‌انگیز نیست و این شرایط روی هازارد تاثیر می‌گذارد و در بلندمدت به ضررش خواهد بود".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها