شهرخودرو-فولاد خوزستان؛ گل‌محمدی به دنبال تداوم پیروزی‌ها در مشهد

رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور از فردا آغاز می‌شود و شهرخودرو باید به مصاف فولاد برود.

شهرخودرو-فولاد خوزستان؛ گل‌محمدی به دنبال تداوم پیروزی‌ها در مشهد

به گزارش مشهد فوری ،رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری چند دیدار در شهرهای مختلف کشور از فردا آغاز می‌شود و تیم‌ها برای ارتقاء خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

گل سرسبد بازی‌های این هفته لیگ برتر قطعا فردا برگزار نمی‌شود و روز یکشنبه شاهد دیدار شهرآورد سنتی میان استقلال و پرسپولیس خواهیم بود اما دیدارهای فردای لیگ برتر نیز حائز اهمیت خاصی است.

در یکی از دیدارها که برای مشهدی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است شاگردان یحیی گل محمدی در مشهد مقابل شاگردان جواد نکونام صف‌آرایی می‌کنند تا روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند.

شهرخودرو در تلاش است تا چهارمین برد پیاپی خود را کسب کند و با 12 امتیاز به صورت مطلق در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های کشور قرار گیرد.

در سوی مقابل اما جواد نکونام در دو هفته اخیر دو امتیاز مقابل استقلال در تهران و سپاهان در اهواز کسب کرده و درصدد است حداقل در این دیدار خارج از خانه شکست نخورد و نخستین تیمی باشد که ترمز برتری‌های شهرخودرو را بکشد.

شهرخودرو اما نیک می‌داند که بازی در مشهد و پیروزی در آن از نان شب هم واجب‌تر است، آنها قطعا در انتهای فصل مزد این برتری‌های ابتدای فصل خود را خواهند دید و در تلاش هستند نه تنها برای دومین سال پیاپی سهمیه آسیایی را کسب کنند بلکه می‌خواهند به فراتر از سهمیه آسیا نیز بیندیشند.

یحیی در تیم‌های قبلی خود نیز بازی‌های خوبی از تیمش می‌گرفت و امسال در دومین سال حضورش در شهرخودرو با کمترین تغییرات تیمش را روانه مسابقات کرده و امید زیادی به کسب قهرمانی دارد.

دیدار فردای دو تیم از ساعت 19 در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهدمقدس برگزار خواهد شد و باید دید تقابل این دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال در مشهد چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد.

منبع: تسنیم

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها