ظریف: آمریکا عمدا شهروندان عادی را هدف قرار داده است

وزیر خارجه کشورمان تاکیدکرد: ترامپ با تشدیدجنگ اقتصادی علیه ایرانیان، به وزیر خزانه‌داری دستورداده که تحریم‌ها را افزایش دهد! این اعتراف به این است که عمداشهروندان عادی را هدف قرار داده است.

ظریف: آمریکا عمدا شهروندان عادی را هدف قرار داده است

محمدجواد ظریف در واکنش به اعلام تشدید تروریسم اقتصادی آمریکا علیه ایران طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: دونالد ترامپ با تشدید جنگ اقتصادی ایالات متحده علیه ایرانیان، به وزیر خزانه‌داری دستور داده که تحریم‌ها علیه «کشور ایران» را به شکل اساسی افزایش دهد! این اعتراف به این است که ایالات متحده، عمدا شهروندان عادی را هدف قرار داده است.

وی در ادامه آورده است: تروریسم اقتصادی، غیرقانونی و غیرانسانی است. جنگ و ترور را متوقف کنید.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    آقای ظریف وضعیت را شما درست کردید هشدار داده بودند اما شما دلواپس صدا میزدید کاش هول نمی شدید ورقه را امضا نمیکردید

  • مردم
    0

    آقای ظریف بس کنید از این همه دروغ فیلم بازی کردن شماها بودید و هستید که ما ملت را حدف کرفتید شماها هستید وضع مردم را به این روز و بدبختی کشاندید شماها هستید از دهنه ما مردم هرجا حرف می زندید حرف ما ملت چیزه دیگری است رفتنه شماها وزرا نمایندگانه مجلس ریس مجلس بس کنید تا کی دروغ تا کی کردن کلفتی برای دنیا مردم را بیچاره کردید جز ناله نفرین هیچی پشته سراتان نیست یک روز خیلی چیزها دامنتان را می گیرد هیچ کشوری جز شماها مملت را حدف نگرفته مردم هرچه می کشند از دسته شماهاست شماهاست خیلی ملت را خسته و روانی کردید بس کنید فکر میکنید ملت جز 5 میلیون خودتان خر هستند نمی فهمند شماها چه به روزگاره مردم آوردید هیچ کس جز شماها ملت را حدف قرارنداده اید همه مردم می داندد خدا از همتان نگذرد خدا از وزرا نمایندگانه مجلس ریس مجلس که قدمی برای مردم بر نداشتند نگذرد و یک روز جواب پس خواهید دادو اقای روحانی ملت متنفرند ازت با دارو دسته ات

  • ملت
    0

    اقای ظریف همه تقصیر ها را به گردن امریکا انداختن بی انصافی است .ایا اینهمه اختلاس و دزدی و رانت ووو با حمایت مستقیم و غیر مستقیم صاحبان زر و زور و تزویر در لباس شبانی ... گناهشان کمتر از امریکاست !!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها