وراتی: رئال در چمپیونزلیگ یک نام افسانه ای است

ستاره ایتالیایی پی اس جی در آستانه بازی با رئال به تمجید از این تیم پرداخت.

وراتی: رئال در چمپیونزلیگ یک نام افسانه ای است

رئال مادرید سیزده قهرمانی اروپا در ویترین افتخاراتش دارد و فاصله اش با نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی میلان با هفت عنوان قهرمانی زیاد است. رئال که از سال 2014 توانسته 4 بار قهرمان اروپا شود، امشب کار خود در لیگ قهرمانان فصل جدید را از زمین پی اس جی شروع خواهد کرد.

کهکشانی ها فصل گذشته در یک هشتم نهایی توسط آژاکس حذف شدند و امشب تیمی را روبروی خود می بینند که سال هاست در اندیشه قهرمانی اروپاست ولی هرگز نتوانسته به نیمه نهایی برسد.

مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پی اس جی در آستانه بازی امشب به خبرنگاران گفت:« این یک بازی بزرگ است. بازی برابر رئال تحت هر شرایطی جذاب خواهد بود. آنها در لیگ قهرمانان یک نام افسانه ای هستند و در 5 سال گذشته 4 بار قهرمان این رقابت ها شده اند. رئال همیشه شانس اول برد است و در هر فصل برای رسیدن به فینال می جنگد. ما در پاریس میزبان رئال هستیم و انگیزه مان برای پیروزی بالاست. درست است که نیمار، کاوانی و امباپه را در اختیار نداریم ولی فکر می کنم توانایی شکست رئال را داشته باشیم.»

وراتی در مورد قضیه نیمار و حواشی مربوط به بازگشتش به بارسا گفت:« من دوست ندارم بهترین ها از تیمم بروند. نیمار قطعا بهترین بازیکن پی اس جی است و دوست داشتم او با ما بماند و حالا خوشحالم که او ماندنی شد. امیدوارم اختلافی اگر هست حل بشود و نیمار سال ها با ما بماند. نیمار مدتی مصدوم بود و حواشی خارج از فوتبال نیز روی او تاثیر بدی گذاشت اما از وقتی ماندنی شدن او مشخص شد، من همان نیمار شاداب و خندان را در تمرینات دیده ام که با تمام توان سعی در رسیدن به فرم همیشگی اش دارد. نیمار کمک بزرگی برای تیم است و می تواند نقش مهمی در راه رسیدن به اهداف مان ایفا کند.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها