تداوم آمار عجیب لوئیس سوارز در لیگ قهرمانان

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا، از سال 2015 تا به حال موفق به زدن هیچ گلی در رقابت های خارج از خانه بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نشده است.

تداوم آمار عجیب لوئیس سوارز در لیگ قهرمانان

بازی دو تیم دورتموند و بارسلونا در حالی دیشب با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای آبی اناری ها، پس از رهایی از بند مصدومیت 90دقیقه در ترکیب تیمش مقابل دورتموند در سیگنال ایدونا پارک حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد.
سوارز در حالی دیشب هم موفق به گلزنی در بازی خارج از خانه تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نشد که حالا چهار سال از آخرین باری که او توانسته برای بارسا در یک رقابت خارج از خانه چمپونزلیگی گلزنی کند، می گذرد.
آخرین بار سوارز در سال 2015 و بازی مقابل رم در ورزشگاه المپیکو موفق به گلزنی در یک بازی خارج از خانه شده بود.

حالا اما بعد از گذشت 4 سال، دورتموند نوزدهمین تیمی در لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود که سوارز موفق نشده در خانه اش گلی به ثمر برساند.
سوارز اما این فرصت را دارد که در بازی های آینده تیمش مقابل اسپارتاپراگ در چک و در تقابل با اینتر در سن سیرو، این رکورد منفی را برای خود به پایان رساند. همچنین در نوزده بازی خارج از خانه که سوارز در آن ها برای بارسا موفق به گلزنی نشده، حاصل کار این تیم هشت برد، پنج تساوی و شش شکست بوده است.

باته بوریسف، آرسنال، مونشن گلاد باخ، سلتیک، اسپورتینگ لیسبون، المپیاکوس، تاتنهام و منچستریونایتد تیم هایی بودند که با وجود عدم گلزنی سوارز به آن ها مقابل بارسلونا شکست خورده اند. همچنین آبی اناری ها در بازی مقابل یوونتوس(یک بار)، چلسی، اینتر، لیون و دورتموند با وجود عدم گلزنی سوارز به تساوی دست یافته اند و در رقابت با اتلتیکومادرید، منچسترسیتی، پاری سن ژرمن، یوونتوس(یک بار)، رم و لیورپول که سوارز در زمین آنها موفق به گلزنی نشده، شکست خورده اند.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها