کمک ۱۰ میلیارد تومانی مردم هندوستان به سیل‌زدگان خوزستان

نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، از کمک ۱۰ میلیاردی مردم هندوستان به سیل‌زدگان خوزستان خبرداد.

کمک ۱۰ میلیارد تومانی مردم هندوستان به سیل‌زدگان خوزستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی مهدوی، نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، امام جمعه اهواز، با اشاره به این‌که شیعیان هندوستان به‌صورت خودجوش با سیل‌زدگان مشارکت و همدلی داشته‌اند، اظهار داشت: برخی از افراد هنگام ارائه کمک‌هایشان نسبت به مشکلات مردم خوزستان که ناشی از سیل بود، گریه می‌کردند و از رنجیده شدن رهبر معظم انقلاب ناراحت بودند.

وی در ادامه نیز از کمک میلیاردی مردم هندوستان به سیل‌زدگان خوزستان سخن گفت و تصریح کرد: مبالغی که از مردم هندوستان برای کمک به سیل‌زدگان خوزستان جمع‌آوری شده حدود ۱۰ میلیارد تومان است که همگی از فقرا و نیازمندان هندی بوده است و این نکته حاوی پیام بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشت.

نماینده ولی‌فقیه در هندوستان، با بیان اینکه ۲۵۰ میلیون مسلمان در هندوستان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از میان این تعداد مسلمان که همگی با هم متحد و برادر هستند، ۴۰ میلیون شیعه وجود دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی، با بیان اینکه شیعیان هند به‌ویژه کشمیر، علاقه بسیار زیادی به انقلاب اسلامی علی‌الخصوص امام خمینی(ره) دارند، گفت: عشق و علاقه شیعیان هند به انقلاب اسلامی آن‌قدر زیاد است که در سالگرد رحلت امام خمینی(ره) مراسم‌های چند ده هزار نفری برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تأکید بر اینکه مقاومت انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی ستودنی است، اذعان داشت: انسان تا از نزدیک نبیند، نمی‌تواند بفهمد که چقدر انقلاب اسلامی در سطح جهان اثرگذار بوده است به‌طوری‌که مردم دیگر کشورها از ایستادگی ایران مقابل استکبار جهانی تجلیل و قدردانی می‌کنند.

وی در پایان هدف از حضور خود در اهواز را ابراز همدلی مسلمانان و شیعیان هندوستان با مردم سیل‌زده خوزستان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری حوزه

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    سلام.محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال دوست دارم متاهل بشم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری فن خاصی بلد نیستم بخاطر که درآمدم کم. تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران. خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن،شماره عابر سپه (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲)بنام محمدهادی قربانی. تو راخدا کمکم کن موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها