ربیعی: قطع یارانه شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود

سخنگوی دولت با بیان این که یارانه افرادی که در سال درآمد بالای میلیاردی دارند حذف می‌شود گفت: قطع یارانه‌ها شامل قطعا طبقات متوسط و پایین نمی‌شود.

ربیعی: قطع یارانه شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود

علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز(چهارشنبه) هیات دولت درباره آخرین تصمیمات برای قطع یارانه ثرونمندان اظهار کرد: یارانه حدود 700 الی 800 هزار نفر که درآمد بالای میلیاردی در سال دارند قطع می‌شود. برای شناسایی این افراد کار دقیقی انجام شده است و مجموعه‌ هزینه‌هایی که دارند و شاخص‌های همچون خودرو، مسکن و هزینه‌های خانوار مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: من آمار دقیق افرادی که یارانه آنها قطع خواهد شد در اختیار رسانه ها قرار می‌دهم اما قطع یارانه‌ها قطعا شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود و عدد 30 میلیون نفر مدنظر ما نیست. اجرای تصمیم مجلس به زمینه‌های اجتماعی نیاز دارد و الان زمینه برای قطع یارانه سه دهک فراهم نیست.

سخنگوی دولت با اشاره به این که حذف یارانه ثروتمندان از اول مهر اجرایی می‌شود تصریح کرد: من مجددا تاکید می‌کنم طبقات متوسط مطمئن باشند که ما تصمیم غلطی نمی‌گیریم که تاثیر منفی بر درآمد آنها داشته باشد پایگاه اطلاعاتی ایرانیان بسیار دقیق بوده و اطلاعات دقیقی در آن ثبت شده است و با آرامی در این زمینه حرکت کردیم.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    سلام اقای ربیعی من یک باز نشسته هستم یک ملیون تومان کرایه خانه میدم چهار نفر هسنم چند سال هست یارانه مرا قطع کردم هر کجا رفتم کسی جواب مرا ندادان از شما خواهش می کنم یارانه مرا واریز کنید بخاطر خدا

  • حسین
    0

    سلام اقای ربیعی .. شما که مسئول هستید تو رو خدا پیگیری کنید ..مستاجر دارای فرزند هیچ در امدی نداریم چشممون به این یارانه بود ...چرا یارانه ی ما که واقعا نیاز داریم باید قطع بشه ولی اونی که ثروتمند هستش یارانه بگیره ..کارتون خیلی اشتباه ...اگر واقعا از اخرت ترس دارین لطفا پیگیری کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها