انهدام باند سارقان اماکن متبرکه و مساجد در استان مرکزی

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری اعضای یک باند سرقت از اماکن متبرکه و مساجد و اعتراف آنها به چندین فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان اماکن متبرکه و مساجد در استان مرکزی

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب، در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و تجهیزات اماکن مذهبی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت تا این که سرنخ‌هایی از اعضای یک باند سرقت به دست آمد و سرانجام روز گذشته، هنگامی که گزارش سرقت از یکی از اماکن متبرکه خنداب به پلیس اعلام شد،‌ بلافاصله تمهیدات اجرایی برای دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطرنشان کرد: پس از گذشت اندک زمانی کوتاه از وقوع سرقت، ۳ نفر از سارقان در هنگام جابجایی ۶ تخته فرش و ۳ دستگاه آمپلی فایر سرقتی با یک دستگاه خودروی سواری، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت از اماکن متبرکه و مساجد شهرستان خنداب یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی، روانه زندان شدند.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها