مهربان: سریع گل زدم نفهمیدم چطور شادی گل کنم

مهاجم شهر خودرو گفت: فولاد خوزستان با توجه به اینکه هنوز نتوانسته نتیجه بگیرد شاید مقابل ما استرس داشته باشد اما این تیم همیشه فولاد است.

مهربان: سریع گل زدم نفهمیدم چطور شادی گل کنم

حسین مهربان که در بازی با ماشین‌سازی تبریز زننده گل سه امتیازی تیمش بود درباره بازی گفت: خدا را شکر که این بازی را بردیم. بازی خیلی سختی بود و ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی بود ولی ما با توجه به بردهایی که داشتیم با اعتمادبه‌نفس بالا به زمین آمدیم و خدا را شکر که این بازی نفس‌گیری را بردیم.

وی در واکنش به اظهارات متفاوت در خصوص صحنه پنالتی این بازی ادامه داد: داوری این بازی عالی بود اما برای زیر فشار گذاشتن این قشر زحمتکش، اظهارات متفاوتی مطرح شد که صحیح نبود، هرچند که یک سؤال هم بی‌جواب ماند؛ آن‌هم اینکه کسی نپرسید چرا کمک داور روی خط که در فاصله دو قدمی صحنه بود هم‌نظر معتقدین به پنالتی نبود؟

مهاجم شهر خودرو با اشاره به گل سه امتیازی خود در این بازی متذکر شد: همه بچه‌های تیم از دقیقه یک تا آخرین ثانیه می‌جنگند و خوشحالم که زحمت آنها این بار توسط من تکمیل شد و به ثمر نشست. طبق دستور آقا یحیی چون یک مهاجم (یونس شاکری) برای زدن ضربه سر اول بیرون آمده بود، چوچو از هافبک به جلو اضافه شد و خیلی خوب با دروازه‌بان و دفاع حریف قاطی کرد تا من هم کار را تمام کنم.

حسین مهربان ادامه داد: شادی گل خیلی خاصی نکردم چون گل خیلی زودتر از انتظارم وارد دروازه حریف شد و شوکه شدم و فی‌البداهه روی چمن سر خوردم.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: بازی فولاد بازی خیلی سختی است. آنها با توجه به ناکامی در کسب امتیازات لازم در سه بازی اول خود طبیعتا بی‌استرس نیستند اما هرگز نباید این تیم را دست کم بگیریم و انشاالله با یک بازی قدرتمندانه از دقیقه اول می‌رویم تا با هواداران مشهدی جشن پیروزی بگیریم.

مهاجم شهرخودرو در پایان گفت: پشت‌گرمی ما در بازی‌های خانگی به هواداران مشهدی است و من اطمینان دارم در این بازی ما یک سکوی خالی در ورزشگاه امام رضا(ع) نخواهیم داشت تا انشاالله بتوانیم همه را روسفید کنیم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها