شهبا:‌ سخت گل‌ می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم!

سرمربی آرمان‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد و باید این مساله در تیمش برطرف شود.

شهبا:‌ سخت گل‌ می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم!

قاسم شهبا، سرمربی آرمان گهر سیرجان درباره تساوی تیمش مقابل بادران تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. بادران تیم صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته یک بود و ما هم تازه وارد این رقابت‌ها حساب می‌شویم. بادران با برنامه کار کرد و مالکیت توپ دست این تیم بود اما موقعیت‌هایی که تیم ما در این بازی ساخت بسیار خوب بود و اگر می‌توانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم‌، شاید نتیجه بازی تغییر می‌کرد.

او ادامه داد: اگر چاشنی دقت به تیم ما تزریق شود، امتیازات بیش‌تری می‌توانیم جمع کنیم. کم دقتی بازیکنان ما در خط حمله موجب شده که نتوانیم در بازی‌ها از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. در خط دفاع هم راحت گل می‌خوریم و در کل باید بگویم که خیلی سخت گل‌ می‌زنیم و خیلی راحت گل می‌خوریم و این مساله را باید هر چه سریع‌تر برطرف کنیم.

سرمربی آرمان گهر سیرجان درباره شرایط تیمش در پنج هفته اول لیگ دسته یک گفت:‌ اولین سال حضور آرمان گهر سیرجان در لیگ دسته اول کشور است و قطعا سعی می‌کنیم نماینده خوبی برای سیرجان باشیم و بازی‌های خوبی انجام دهیم تا بتوانیم جایگاه خوبی در جدول به دست آوریم. تیم‌های خوب و مدعی در لیگ امسال وجود دارند و کار ما سخت است و باید خیلی محکم و باقدرت کار کنیم. این فصل سعی می‌کنیم که در نیمه بالای جدول جای بگیریم.

شهبا در پایان گفت: من فکر می‌کنم اگر یک نگاه ویژه‌ای به مساله داوری در مسابقات بشود، اتفاقات خوبی در لیگ یک می‌افتد. داوران قشر زحمت‌کشی هستند و ما یک تیم تازه وارد هستیم. در بازی برابر بادران داور می‌توانست چند خطا و آوانتاژ بگیرد که این کار را نکرد و چند خطای بی‌مورد گرفت که این اتفاقات موجب شد تیم ما ضربه بخورد.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها