واکنش مطهری به اظهارات سخنگوی دستگاه قضا: قوه قضائیه اگر قصور یا تقصیری دارد، عذرخواهی کند

علی مطهری در واکنش به اظهارات اسماعیلی و با یادآوری موضوع خودسوزی سحرخدایاری بیان کرد: قوه قضائیه هنوز مردم را درباره خودسوزی سحر خدایاری قانع نکرده است.

واکنش مطهری به اظهارات سخنگوی دستگاه قضا: قوه قضائیه اگر قصور یا تقصیری دارد، عذرخواهی کند

ظهر امروز (سه‌شنبه) غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه‌‌قضائیه، در پاسخ به سوالی که امروز (سه شنبه) در نشست خبری از او درباره برخورد احتمالی با خبرآنلاین و علی مطهری و پروانه سلحشوری، دو تن از نمایندگان کنونی مجلس، به دلیل انتشار خبر خودسوزی سحر خدایاری، هوادار باشگاه استقلال اظهار کرده بود: ‌«انتظار اولیه ما اصلاح رویه توسط خود اشخاص است و بعد هم منتظر اقدام جدی هیأت نظارت بر مطبوعات و نمایندگان هستیم که اگر اقدامی نشد یا موثر نبود دادسرا نسبت به اقدام قضایی پیگیری لازم را خواهد داشت.»
در همین زمینه علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات اسماعیلی و با یادآوری موضوع خودسوزی سحرخدایاری بیان کرد: «قوه قضائیه هنوز مردم را درباره خودسوزی سحر خدایاری قانع نکرده است.»

او تاکید کرد: «اینکه مسئولان بگویند حکمی درباره او (سحر خدایاری) صادر نشده است برای اقناع مردم کافی نیست.»
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات سخنگوی قوه‌‌قضائیه بیان کرد: «بهتر است قوه‌ قضائیه اگر قصور یا تقصیری در این قضیه متوجه اوست، بپذیرد و عذرخواهی کند.»

عضو فراکسیون امید خاطرنشان کرد: «این رفتار با اصلاحاتی که آقای رئیسی آغاز کرده، سازگارتر است»

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • Saeed
    0

    سلام اینقدر اوضاع مسخره شده که یه نماینده ی که بدون اگاهی ماب اشتباه زده بجا عذر خواهی از قوه قضاییه گله داره خخ مجید جان دلبندم اون قوه مجریه و مجلس که باید ج بده نه قضاییه مملکت گل و بلبله با وجود اشخاص گوهر باری مثل شما دکتر!

    نظرات شما -
    • ی- م
      0

      وای از دوست نادان ، وای از دشمن آگاه در لباس دوست !

  • علی
    0

    جناب مطهری مردم راضی نیستند که تو اینقدر برایشان جانفشانی کنی ! یک کم فکر کن ببین تا حالا غیر از حاشیه سازی کار مثبتی انجام داده ای . که نداده ای . اگر قرار به عذر خواهی باشه که اولویت تو از همه بیشتر است . در ضمن منتظر باش که همین روزها قوه قضائیه به سراغت میاید و چون این را میدانی دست پیش گرفتی که پس نیفتی . که اگر گرفتنت وانمود کنی که به خاطر این حرفهای بی معنی ات بوده و مثلا بی گناهی . این کلک ها قدیمی شده و تاریخ مصرفش گذشته .

  • مهدی
    0

    تویی که تا سه سال پیش اصولگرا بودی اما بعدش اصلاح طلب شدی تا دوباره رای بیاری در ضمن جناب مطهری چرا فامیلت رئیس قضایی بود هیچوقت اعتراضی نکردی حالا اعتراض میکنی؟دست از حاشیه بردار که فردا نوبت خودته

  • نامدار
    0

    شما سخنگو اسرائیل هستی

  • محمدرضا
    0

    چه اوضاعی داره کشور ما! سر یه موضوعی، سه تا قوه با هم بحث دارن. وختی حقوق اولیه و ابتدایی مردم رعایت نشه ینی این. نه ازدواج حل شد، نه شغل، نه مسکن، نه خیلی مسائل جزئی مث ورود بانوان به ورزشگاه و... . دیدن فوتبال چه اشکالی داره؟ چرا دوره احمدی نژاد قرار بود آزاد بشه ورودی زنان ولی نشد؟ کی مخالف بود؟ ینی تو این سالها نمی شد زیر ساختهاش فراهم بشه؟ چرا تو کشور ما همه چچی سیاسیه؟ یکی از دلایلش ترسه، ترس! والا دیه آبرویی برا کشورمون نمونده. خونه ظالم خرابه، بعد از همه خرابیا.

  • مهرداد
    0

    مطهری اگرشرف دارد یک کلمه راجع به گرانی وبدبختی ملت حرف بزند نه از اسرائیل پول بگیرد وحرف انها رابزند

  • اقبال
    0

    سلام.بازاین مادر عروس موضع گرفت .آخه یکی نیست به این بفهمونه که شماها دروغ گفتید .شما به شورش دعوت کردید .شما که باید مشکل معیشت مردم وکاربرا جوانان . ازدواج جوانان .خانه برا بی‌خانمان‌ها را درست کنید که کشور را به این روز انداخته اید .حالا طلب کارشده اید .مشکل تمام کشورحل شده. فقط رفتن زنها به ورزشگاه مانده .چقدر.خوب فرمودخدابیامرز .که شمرزمانه ات را بشناس .

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      قبل از کار جوانان باید دنبال عدالت و امنیت رفت شما فکر کردی زمان شاه اشتغال نبود که انقلاب شد! برو آقا بجای ادرس غلط دادن بیا و از قوه قضاییه بخواه که عذر خواهی کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    جناب مطهری عزیز پدر خوبی داشتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها