ایران میزبان مسابقات مینی گلف آسیا می شود؟

رئیس فدارسیون گلف می گوید که برای گرفتن میزبانی مسابقات مینی گلف آسیا گفتگوهایی با فدراسیون جهانی داشته است و منتظر کسب نامه ای کتبی از سوی فدراسیون جهانی برای برگزاری این مسابقات در ایران است.

ایران میزبان مسابقات مینی گلف آسیا می شود؟

حمید عزیزی در باره درخواست میزبانی ایران برای مسابقات مینی گلف آسیا گفت: فدراسیون گلف در نظر دارد که در کیش برگزارکننده مسابقات مینی گلف آسیا باشد و برای این موضوع به صورت شفاهی هماهنگی های لازم با فدراسیون جهانی را صورت داده است.

او افزود: هفته گذشته نمایندگان فدارسیون گلف به جزیره کیش اعزام شدند و قرار است که امکانات را برای برگزاری مسابقات مینی گلف آسیا بررسی کنند و ضعف ها را بهبود ببخشند. همچنین این نماینده فدارسیون مذاکره ای با بخش های خصوصی خواهد داشت.

عزیزی گفت: در مهر ماه تیم نمین سرامیک اردبیل به نمایندگی از ایران به مسابقات جهانی گلف 2019 در چین اعزام می شود که قرار است این درخواست مجدد به صورت مکتوب مطرح و پیگیری شود و مذاکرات نهایی با فدراسیون جهانی صورت گیرد.

رئیس فدارسیون گلف همچنین گفت: به صورت شفاهی موافقت های اولیه انجام شده است و ما سعی داریم این موافقت را به صورت مکتوب از فدراسیون جهانی دریافت کینم.

او در باره لژیونر های گلف گفت: آقای خزان بیک قهرمان دانشگاه های آمریکا هستند و اکنون در آلمان حضور دارند و تمرین های خود را در آنجا انجام می دهند. همچنین خانم موسوی دیگر لژیونری هستند که در اسپانیا تمرین می کنند. به دلیل اینکه تاکنون از تمامی ظرفیت های خود به درستی استفاده نکرده‌ایم بنابراین بحث زیاد جدی در خصوص اعزام و حضور بازیکنان در کشور های خارجی مطرح نبوده است.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها