دختر تهرانی در باند خشن ۱۱ نفره چه می‌کرد؟ / آنها با شمشیر به جان مردم می‌افتادند

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند یازده نفره سارقان زورگیر در شرق تهران خبر داد.

دختر تهرانی در باند خشن ۱۱ نفره چه می‌کرد؟ / آنها با شمشیر به جان مردم می‌افتادند

سرهنگ "بهنام ایرانمنش" در تشریح جزییات این خبر ، گفت :چندی پیش گزارشی در خصوص فعالیت یک باند چندنفره که در سطح برخی محلات شرق تهران اقدام به سرقت و زورگیری می کردند دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی موضوع و تأیید صحت و سقم خبر مراتب در دستور کار مأوران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد سارق که علاوه بر سرقت در زمینه شرارت و زورگیری نیز فعالیت داشته آغاز شد، افزود: با انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد اعضای این باند که در بین آنها دختران جوانی نیز وجود دارد به صورت کاملاً سازمان یافته دست به سرقت زده و محلی را برای دپوی اموال سرقتی خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تیم مجربی از مأموران پس از شناسایی مخفیگاه و محل دپوی اموال سرقتی سارقان در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری یازده نفر اعضای این باند شدند، عنوان داشت: مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل گوشی‌های تلفن همراه، ساعت مچی، دستگاه‌های لوازم جانبی اعم از ضبط صوت، باند، آمپلی‌فایر و... را از این سارقان به همراه تعدادی سلاح سرد( قمه و شمشیر)و مواد روانگردان و صنعتی کشف وشد.

وی افزود: پلیس همواره در کنار مردم بوده و از هر تلاشی برای برقراری امنیت و آسایش شهروندان فروگذار نمی‌کند لذا از شهروندان تهرانی خواست تا پلیس را در این راه همراهی کرده و در صورت مشاهده هرگونه خبری در خصوص موضوعات و مسائل امنیتی و انتظامی گزارشات خود را با سامانه پلیسی110 در جریان بگذارند.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها