وندا و دلایل قبول پیشنهاد PSG از سوی ایکاردی

مائورو ایکاردی در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی اینتر را با قراردادی قرضی و بند خرید دائمی به مقصد پی اس جی ترک کرد.

وندا و دلایل قبول پیشنهاد PSG از سوی ایکاردی

مائورو ایکاردی که از نیم فصل دوم فصل گذشته با سران باشگاه اینتر به مشکل خورده بود و هفته ها از میادین به دور ماند، در نهایت تصمیم گرفت این باشگاه را به مقصد پی اس جی ترک کند. ایکاردی از اردوی پیش فصل اینتر هم کنار گذاشته شده بود و آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر اعتقادی به او نداشت. در نهایت او از میان پیشنهادات متعددی که داشت، پی اس جی را انتخاب کرد.

او شنبه شب اولین بازی خود برای پاریسی ها را انجام داد و دقایقی در نیمه دوم برابر استراسبورگ به میدان رفت.

وندا همسر و مدیر برنامه های ایکاردی در برنامه شب گذشته تیکی تاکا و در مورد دلیل قبول پیشنهاد پاری سن ژرمن گفت:« این فرصتی بود که نمی شد از دستش داد. مائورو نمی خواست شانس پیوستن به پی اس جی را از دست بدهد؛ ضمن اینکه فرزندان مان نیز از این انتخاب خوشحال بودند. ما باشگاهی بزرگ را انتخاب کردیم که کمتر بازیکن بزرگی می تواند پیشنهادش را رد کند. قبلا هم گفته بودم که از میان پیشنهاداتی که برای مائورو رسیده بود، پیشنهاد پی اس جی از لحاظ منطقی برای من بدترین بود ولی برای مائورو قضیه فرق می کرد. او مشتاق بازی برای پی اس جی بود.»

وندا ادامه داد:« پاریس شهر فوق العاده ای است و حالا من هم خوشحالم. اولین بازی مائورو هم جالب بود. نیمار یک گل استثنایی زد و بازی بسیار خوبی بود. هواداران پی اس جی از دقیقه یک تا 90 تیم شان را تشویق کردند و از مائورو هم استقبال بسیار خوبی شد. شنیدن نام او با زبان و لهجه فرانسوی هیجان انگیز بود. آنجا ما یک گروه از دوستان هستیم که باهم به یک رستوران ایتالیایی می رویم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها