قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

بازار سکه و طلا امروز افزایشی بود، اما در معاملات بازار ارز به مانند روزهای اخیر نوسان چندانی نداشت و بازار آرام بود.

قیمت طلا، سکه و ارز در روز دوشنبه

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با ۵۵ هزار تومان افزایش، به چهار میلیون و ۳۵ هزار تومان رسید. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون تومان قیمت دارد که ۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز گران شده است.

نیم‌سکه نیز ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و دو میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه هم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان گران شده است.

سکه یک گرمی نیز ۸۵۰ هزار تومان است که نسبت به دیروز ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم با افزایش۳۰۰۰ تومانی، در طلافروشی‌ها ۴۰۶ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین بررسی تغییر قیمت ارز در معاملات امروز (دوشنبه) نشان می‌دهد که بانک‌ها نیز هر دلار را ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان و هر یورو را ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان خریداری کردند.

ارز مسافرتی نیز حدود ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان بود که نسبت به روز گذشته حدود ۲۵۰ تومانی کاهش داشته است که با این وجود همچنان قیمتی بالاتر از بازار آزاد دارد.

صرافی‌های بانکی نیز برای دلار ۱۱ هزار و ۳۵۰ و یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان قیمت گذاری کردند که آن هم تفاوت قابل توجهی با روز گذشته ندارد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها