احتمال افت فشار گاز در آذربایجان شرقی

احتمال افت فشار گاز در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: پیش‎بینی برای اوج مصرف در بدترین شرایط آب و هوایی و سرما 35 میلیون مترمکعب در روز بود که این رقم در روزهای اخیر به 39 میلیون مترمکعب رسیده است.
ولی‌اله دینی در حاشیه جلسه بحران این شرکت اظهار کرد: با توجه به افزایش بیش از حد مصرف گاز در روزهای اخیر درصورتی‌که مردم برای 20 روز آینده صرفه جویی نکنند با افت فشار گاز مواجه خواهیم شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: صرفه‌جویی به معنای ریاضت نیست همین که مردم وسایل گرمایشی اتاق‌های بلااستفاده را خاموش کنند و دمای رفاه بین 18 الی 21 درجه را رعایت نمایند به مصرف بهینه جامه عمل می‌پوشانند.
دینی با اشاره به وجود بیش از یک میلیون 500 هزار مشترک در استان افزود: مردم ارقام کنتورهای گاز را کنترل نمایند اگر در این 20 روز بتوانند در هر روز دو مترمکعب گاز صرفه جویی نمایند 3 میلیون متر مکعب در روز صرفه جویی خواهد شد و جلوی افت فشار گرفته می‌شود.
وی در خاتمه به منظور پرهیز از افت فشار و قطع گاز ، مشارکت و همراهی مردم را خواستار شد و تصریح کرد: مردم ضمن مدیریت مصرف نسبت به رعایت نکات و اصول ایمنی اقدام نمایند تا ان‌شاءالله زمستان امسال را بدون حوادث سپری نمائیم.

منبع: فارس

14

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها