گواردیولا: بدون این بازیکنان، من فرادیولا می شدم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از شکست 3-2 تیمش مقابل نوریچ، اعلام کرد که از بازیکنانش انتقادی ندارد زیرا آنها همان بازیکنانی هستند که باعث شدند او تبدیل به

گواردیولا: بدون این بازیکنان، من فرادیولا می شدم!

زمانی که گواردیولا قصد داشت هدایت منچسترسیتی را برعهده بگیرد، گروهی از هواداران تیم های رقیب به او لقب فرادیولا (ترکیب گواردیولا و Fraud به معنی کلاهبرداری) دادند زیرا معتقد بودند فلسفه کاری او که در اسپانیا و آلمان با آن به موفقیت رسید، در انگلیس کار نخواهد کرد.

اما بعد از دو قهرمانی با بیشترین امتیازات در تاریخ لیگ برتر، گواردیولا تاکید کرد که نسبت به کیفیت بازیکنانش تردیدی ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" همه اعتباری که من در انگلیس دارم را آنها به من دادند؛ در حالی که در اولین فصل من فرادیولا بودم. می گفتند بازی کردن چنین سبک بازی ای در انگلیس ممکن نیست زیرا باید تکل بزنید و باید مانند آنها بازی کنید اما این بازیکنان اعتباری که من دارم را به من دادند

و اکنون همه در دنیا می گویند که من چه مربی خوبی هستم. این به خاطر آنهاست، نه من."

با شکست مقابل نوریچ، فاصله سیتی با لیورپول در پایان هفته چهارم به 5 امتیاز افزایش پیدا کرد. این اولین باخت سیتی از ژانویه گذشته مقابل نیوکاسل است اما گواردیولا شکست در سنت جیمزز پارک را نتیجه تصمیمات تاکتیکی خودش و اشتباهات فردی می داند.

" در بازی با نیوکاسل شرایط کاملا متفاوت بود. ما یک گل زدیم و بازی را فراموش کردیم. مقابل نوریچ این اتفاق رخ نداد. ما در جلوی زمین دقیق نبودیم یا اشتباهات فردی داشتیم اما من مسئول آن بودم ولی این هم جزئی از بازی است. گاهی اوقات این رخ می دهد و بازیکنان می دانند ضروری است که این به آنها گوشزد شود یا ویدئوهایی ببینند.

در حال حاضر بازیکنان می دانند که باید بهتر شوند یا رقابت برای قهرمانی غیرممکن است."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها