به انتقام از رئال فکر نمی‌کنم

کیلور ناواس در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی رئال را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او چهارشنبه برابر تیم سابق خود قرار می گیرد ولی انگیزه انتقامجویی ندارد.

به انتقام از رئال فکر نمی‌کنم

کیلور ناواس تابستان 2014 به رئال مادرید پیوست و ذخیره ایکور کاسیاس شد. یک سال بعد و با جدایی کاسیاس، او توانست به پیراهن شماره یک رئال برسد و در ادامه نقش بسیار مهمی در سه قهرمانی متوالی رئال در چمپیونزلیگ داشت.

ناواس البته تابستان 2015 تا یک قدمی منچستر هم پیش رفته بود و قرار بود دخیا به جای او به رئال بیاید ولی در نهایت ماندنی شد و برای رئال تاریخ سازی کرد. فصل گذشته و با پیوستن تیبو کورتوا به رئال او نیمکت نشین شد و در نهایت امسال تصمیم به جدایی گرفت و راهی پی اس جی شد. زیدان مخالفت جدایی ناواس بود ولی او دیگر تاب نیمکت نشینی را نداشت.

کیلور که چهارشنبه شب در بازی پی اس جی و رئال برابر تیم سابق خود به میدان خواهد رفت، به خبرنگاران گفت:« انگیزه برای انتقام؟ اصلا اینطور نیست. آسوده خاطرم و باید بگویم که روزهایی بسیار به یادماندنی را در رئال داشتم که بخش بسیار مهمی از دوران فوتبال من محسوب می شوند؛ ولی خوب، حالا در پاریس هستم و می خواهم اینجا بهترین بازی های ممکن را ارائه دهم. می خواهم پاسخ محبت هواداران پی اس جی در همین مدت اندکی که به این تیم پیوسته ام را بدهم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها