از الگوگیری عجیب کارگردان ستایش از بنجامین باتن تا تبدیل شدن ستایش به خواهر کوچک مهدی سلوکی

واکنش کارگردان ستایش به انتقادها از گریم ضعیف نرگس محمدی در فصل دوم ستایش منجر به جوان‌تر کردن ستایش شد.

از الگوگیری عجیب کارگردان ستایش از بنجامین باتن تا تبدیل شدن ستایش به خواهر کوچک مهدی سلوکی

بسیاری از مردم و منتقدان از اینکه گریم نرگس محمدی در فصل دوم ستایش به گونه‌ای نبوده است که بالا رفتن سن او را به درستی نشان دهد شاکی بوده‌اند، ‌چرا که فقط یک عینک به صورت او اضافه شده است.

در فصل سوم این سریال اما، عینک ستایش حذف شده و پوست و صدای وی جوان‌تر شده است؛ گویا برداشت کارگردان از انتقادات مردم این بوده است که مردم عینک را دوست ندارند و متوجه نشده است که مشکل اصلی مردم، ‌این است که چهره ستایش، تأثیرات گذر زمان را نشان نمی‌دهد.

یا شاید هم در فاصله ضبط فصل دوم و سوم سریال، ‌ستایش با وجود مشکلات فراوان مالی و اقتصادی و اوضاع نا به سامان روحی و خستگی‌هایش، به سراغ تزریق ژل، ‌بوتاکس، ‌لیفت صورت و میکروبیلیدینگ فیبروز ابرو، رفته است.

در سکانس‌هایی که نرگس محمدی و مهدی سلوکی در کنار هم به عنوان مادر و پسر می‌نشینند، ‌از آنجایی که سن مهدی سلوکی از نرگس محمدی بیشتر است، به جای آنکه تداعی‌کننده لحظات مادر و پسری باشد، ‌‌بیشتر به نظر می‌آید، خواهر کوچکتر و شاید دوست جدید وی است.

احتمال دیگری که در این زمینه وجود دارد الگوگیری کارگردان این سریال، ‌از بنجامین باتن است و این احتمال وجود داشته باشد که ستایش در فصل بعدی این سریال علیرغم جلورفتن زمان در سریال، تبدیل به نوزاد شود!!

هرچند چیزی که نباید نادیده انگاشته شود ضعف فیلمنامه این سریال، ‌نسبت به دو فصل قبلی است. ریتم وقایع و اتفاقات به طورکلی متوقف شده و ببینده در این دو قسمت، تنها شاهد دیالوگ‌گویی‌‌های طولانی شخصیت حشمت فردوس با خودش است که دیالوگ‌نویسی‌ها نیز بسیار ضعیف و پیش پا افتاده اتفاق افتاده است.

منبع: سرنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رقیه
    0

    این چه وضعی است تو تلویزیون با حجابندوقتی عکسهایشان را توی اینترنت میبینیم حالمان به هم میخوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها