حاشیه‌های مبارزه با فساد در جلسه سران قوا/ اعتراض روحانی به رئیسی

در جلسه دیروز شورای هماهنگی اقتصادی برخی افراد از جمله رئیس جمهور نسبت به روند دادگاه‌های مفاسد اقتصادی به آیت الله رئیسی انتقاد کردند که با واکنش رئیس قوه قضائیه و اژه‌ای معاون اول مواجه شدند.

حاشیه‌های مبارزه با فساد در جلسه سران قوا/ اعتراض روحانی به رئیسی

رئیس جمهور معتقد است که با مفاسد اقتصادی برخورد جناحی شده است. در این جلسه آیت الله رئیسی ضمن توضیحاتی در رد این ادعا از دولتمردان و آقای روحانی خواسته است که هر پرونده‌ای که دولت مدعی است با آن برخورد جناحی شده، اعلام نماید تا مورد رسیدگی قرار گرفته و در انتها نتیجه نیز به اطلاع مردم برسد.

برخی تحلیل گران معتقدند نزدیک شدن به زمان اعلام پرونده برخی چهره‌ها نظیر حسین فریدون در روزهای آتی از دلایل مقاومت دولت در برابر اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با فساد است.
در همین رابطه یک منبع خبری مطلع گفت: عده ای از مسئولین علیرغم ادعای مبارزه با فساد و شفافیت تلاش می‌کنند دادگاه‌های مفاسد را که از شفاف ترین دادگاه‌ها است و کاملا علنی برگزار می‌شود و باعث امید و بازگشت اموال غارت شده به بیت‌المال شده را متوقف نمایند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • مجتبی
    0

    درودبررئیسی که دارودسته دزد روحانی را برآشفته کرده وانشا الله پرونده دزدی وجنایت روحانی را برملاء خواهد کرد

  • مهدی
    0

    از اول معلوم بود رئیس جمهور مخالف برخورد با مفسدین اقتضادی باشه چون خودش شریک جرمه

  • رضا
    0

    احسنت. چه جواب دندان شکنی دادند این آقا و سید بزرگوار. از چشم همه ی مردم افتاده این رئیس جمهور. با چه رویی‌میاد رسانه واقعا؟!!! جمع کن برو هیچ ارزشی پیش مردم نداری با دروغ های مکرر

  • Mohammad
    0

    اره وقتی کسی ب خانواده فریدون دست بزنه قطعا قصد سیاسی داره و گرنه این خانواده پاک و منزه از هرگونه فسادن و کلا فساد و تقلید صدا و رانت و هزار جور فساد دیگه تو کارشون نیس

  • امیرحسین
    0

    این که گفتن عزت و ذلت آدمها دست خداست, نمونه اش همینجاست. روحانی با یه مشت دروغ و تهمت مثلا رئیسی رو تخریب کرد و انتخابات رو برنده شد ولی خدا داره حقش رو می ذاره کف دستش. روحانی روز به روز ذلیل تر و رئیسی انشاالله بخاطر عدالت گستری اش روز به روز پیش خدا و مردم عزیزتر

  • ناشناس
    0

    آقای رییسی کوتا نیاید به شدت با دزد ها مبارزه کن رحم نکنید چون فاسدین به هیچ دین وایمانی رحم نکرده اند تعمدا دست به این همه جنایت در حق مردم انقلاب خدا وپیامبر زده اند و مردم را به شدت از هستی ساقط واز دین و مذهب گریزان نموده اند این بارقه امید از مردم دریغ نفرمایید .تمام چپاول گران به سزای اعمال نگین شان برسانید .هر قدرتی و مقام میباشند. فرق نکن واز اعدام استفاده کنید در غیر این صورت عواقب بسیار وحشتناکی برای مردم و کشور و انقلاب دارد. رحم رحم رحم نکنید..

  • سارا
    0

    دوره روحانی که گذشته ولی دوران رئیسی هم خواهد گذشت ایشان هم کم مسئله ندارند...

  • مسعود
    0

    روحانی خودکشی هم اگر کنی حضرت آیت الله رئیسی شروع به فساد زدایی کردند نوبت برادرت رسیده چند وقت دیگر نوبت رسیدگی به جنایات ودزدی ها ی خودت خواهد رسید حالا یک روز به غذای ساده حضرت آیت الله رئیسی اعتراض کن یک روز به رسیدگی به دزدی های دولتی ها وبرادر وخواهر خود ووزیرانت ایشان الحمدالله مثل جدش امیر مومنان ع قصد ریشه کنی فساد را دارد دعای امام عصر عج بدرقه راهش باد .

  • حمیدرضا
    0

    بنظرم دست دزدها و اختلاسگرها و زالوهای خون آشام رو شده و باعث نگرانی شریک دزدها شده رئیسی عزیز بکمک رهبری و یاری خدا تا دستگیری آخرین دزد ادامه بده و بهیچ کس رحم نکن میخواد رئیس جمهور باشه یا معاونش یا رئیس مجلس مملکت رو از حرومزاده های حروم خور پاک کن اگر کسی کوتاه بیاد بخون شهدا و این مردم بدبخت بیچاره که کاری از دستشون ساخته نیست خیانت کرده و حقشونو ضایع کرده

  • علی
    0

    آقای رئیسی یه فکری بحال این افغانیهای بی نام و نشان قاچاق بکنید دارن آدم میدزدن

  • مینا
    0

    آقای رئیسی بیچاره گناهی نکرده داره کارشو انجام میده .چکار کنه که هرکی دور حاجی رو گرفته دزد وخلاف کار وفاسده.به نظر شما ایراد از کیه؟

  • معرفت
    0

    انچه از امار میاید روی هر فسادی دست میگذارند از جناح روحانیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟