وزیر کشور:

حدود ۷ درصد بانوان بدحجابی دارند

وزیر کشور گفت: بر اساس آمارهای موجود دستگاه‌های ذیربط، تنها ۶ تا ۷ درصد بانوان جامعه بدحجابی دارند و بیش از ٩٠ درصد حجاب مناسب دارند. البته در این خصوص یک درصد هم زیاد است.

حدود ۷ درصد بانوان بدحجابی دارند

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز یکشنبه و در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دومین جلسه در شورای اجتماعی کشور ظرف یک ماه گذشته بود که به مساله حجاب و عفاف اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات، اقدامات و تجربیاتی که شورای اجتماعی کشور و دستگاه های عضو آن در حوزه عملیاتی و اجرایی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف داشتیم، از یک سال و نیم قبل، مدعی بودیم که نقص هایی در آن مصوبه موجود است که ضمانت اجرایی لازم را ندارد، پشتیبانی لازم صورت نمی گیرد و به صورت مستمر انجام نمی شود.
وزیر کشور تاکید کرد: در جلسه ای که خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان تاکید فرمودند مصوبه حجاب و عفاف بازنگری شود؛ از این رو، هفته قبل شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع را بازنگری کرد.
رحمانی فضلی افزود: در پی این جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص حجاب و عفاف، یک ستاد و کارگروه متشکل از بیش از ٣٠ دستگاه تشکیل شد با این رویکرد که حجاب و عفاف را به عنوان بخشی از سبک زندگی و یک موضوع فرهنگی، اعتقادی و قانونی باید مستمر با مشارکت مردم و ارائه برنامه از طرف دستگاه های مختلف با رویکرد پیشگیرانه و ایجابی پیگیری کنیم.

وی گفت: در خصوص موضوع حجاب و عفاف، از دستگاه های مختلف برنامه خواستیم و مقرر شد تا دو هفته آینده برنامه های خود را در این خصوص به شورای اجتماعی کشور ارسال کنند و ما باید به صورت مستمر ارزیابی در این زمینه داشته باشیم و از مشارکت مردم غافل نشویم. بدون حمایت آنها در این موضوع اجتماعی نمی توانیم کاری از پیش ببریم.

وزیر کشور تاکید کرد: در خصوص حجاب و عفاف با موارد سازمان یافته، عناد و موضوع کشف حجاب مواجه هستیم که دستگاه های متولی بر اساس قانون با این افراد برخورد کنند.
رحمانی فضلی گفت: وزارت آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی متولی موضوع حجاب و عفاف هستند و امیدواریم با کار فرهنگی، جدیت و همکاری که مردم دارند، بتوانیم این دغدغه عمومی را سازماندهی کنیم.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    جناب وزیر امار اشتباهی به تو داده اند . بعد از ظهری اگه وقت کردی بیا تو خیابون و انوقت میبینی بالای هشتاد درصد خانمها بد حجابند و جالب است که مادران چادری را میبینی که دخترش در کنارش با بد حجابی کامل راه میرود .

  • شهر
    0

    نگید بدحجاب .بگید مفسده

  • کاربر ناشناس
    0

    بی حجاب وبد حجاب ونقاب بند آیا برای مردم ما چه ضرروزیانی وچه منافعی دارند. ثروتهای باد آورد چندصدمیلیاردی برخی اشخاص وان کسانی حتی پول خرید نان وپنیروگوجه فرنگی خریدن یک دست لباس برای زن وبچه خود ندارد چه میشود.به این توجه کرده با پول یارانه ماهیانه یک نفر فقط میتوان 400 گرم گوشت خرید .

  • علی
    0

    ثمره اصلاح طلبان و این دولت غیراز فساد اخلاقی و اقتصادی این غیرت اصلاح طلبان است موتور سواری وفحشا بس

  • علی
    0

    ۹۰ درصد زنان عفیف و شریف نیستند پس غیرت مردان کجاست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها