رودری: در لیگ قهرمانان شاختار را نابود می‌کنیم

رودری ستاره گران‌قیمت منچسترسیتی بعد از شکست 3-2 این تیم مقابل نوریچ گفت سیتی این شکست را فراموش خواهد کرد و در آستانه دیدار با شاختار در لیگ قهرمانان به این  تیم اوکراینی هشدار داد.

رودری: در لیگ قهرمانان شاختار را نابود می‌کنیم

بعد از آنکه منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس دیروز در مقابل نوریچ با نتیجه 3-2 شکست خورد تا نتیجه عجیبی برای شاگردان پپ گواردیولا ثبت شود، رودری ستاره این تیم که گران‌ترین بازیکن سیتی است گفت منچسترسیتی این شکست را فراموش کرده و رقبای بعدی خود را نابود خواهد کرد. رودری به شاختار دونتسک، حریف بعدی سیتی که سیتیزن‌ها روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان به مصافش خواهند رفت هشدار داد.

شاگردان گواردیولا روز چهارشنبه این هفته در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به اوکراین رفته و با شاختار دیدار خواهند کرد. رودری قبول دارد که سیتی دیروز در مقابل نوریچ عملکرد خوبی نداشته ولی می‌گوید سیتی روز چهارشنبه با نهایت قدرت لیگ قهرمانان را آغاز خواهد کرد.

رودری در این باره گفت:" البته شکی نیست که ما در مقابل نوریچ بهترین عملکرد را نداشتیم. ولی ما به خاطر اشتباهات‌مان باختیم و می‌توانیم از این شکست درس بگیریم و در بازی‌های بعدی دیگر تکرارش نکنیم".

هافبک اسپانیایی منچسترسیتی در ادامه گفت:" نمی‌دانم مردم به ما اعتماد می‌کنند یا نه ولی ما یک تیم هستیم. ما همیشه تیم هستیم، چه وقتی می‌بازیم و چه وقتی پیروز می‌شویم. شما در بازی‌های بعدی بهترین نسخه منچسترسیتی را خواهید دید. معمولا وقتی تیمی چنین بازی‌هایی را پشت سر می‌گذارد و چنین شکست‌هایی می‌خورد در بازی بعدی، حریفش را نابود می‌کند. ما هم در بازی بعدی همین کار را می‌کنیم و حریفان را نابود خواهیم کرد. پپ به ما گفته که این تیم اجازه ندارد ببازد. ما باید برنده شویم".

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها