انتخابات والیبال مهندسی شده نبود

رئیس جدید هیات والیبال استان تهران گفت: برای رسیدن به موفقیت باید کار گروهی انجام دهیم و مطمئن باشید انتخابات هیات استان تهران مهندسی شده نبود.

انتخابات والیبال مهندسی شده نبود

مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان تهران روز گذشته (شنبه) ۲۳ شهریور ماه ۱۳۹۸ برگزار شد که در پایان هوشنگ عشایری با رای حداکثری اعضای مجمع به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

عشایری پس از برگزاری انتخابات هیات تهران و انتخابش به عنوان رئیس جدید این هیات گفت: خوشحالم اعضای مجمع برای کمک‌ به اقتدار والیبال تهران به بنده رای اعتماد دادند. اقدامات زیادی پیش از این در تهران انجام شده و امیدوارم در دوره جدید با کمک اهالی والیبال بتوانیم اقتدار والیبال را در پایتخت شاهد باشیم.

او ادامه داد: همان‌گونه که والیبال یک ورزش تیمی است، اعتقاد دارم در عرصه مدیریتی نیز باید گروهی کار کنیم تا بتوانیم به اهداف مد نظر برسیم. رمز موفقیت ما با همکاری و اتحاد جامعه والیبال تضمین می‌شود.

رئیس جدید هیات والیبال استان تهران درباره مهندسی شدن انتخابات نیز عنوان کرد: مطمئن باشید انتخابات مهندسی شده نبود، تابلوی آرا خود بیان کننده حقیقت ماجرا بود، گزینه هیچ فردی نبودم و اینکه گفتند این انتخابات مهندسی شده کلامی بی معنی بود.

عشایری درباره نیاز فعلی والیبال تهران گفت: همدلی نیاز کنونی والیبال است و من برای خدمت به میدان آمدم. تهران برای رشد نیاز به تغییرات دارد و مطمئن باشید از بهترین‌ها برای پیشرفت پایتخت استفاده می‌کنیم.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها