توخل: بازهم می توانیم رئال را شکست دهیم

سرمربی پاری سن ژرمن از آمادگی تیمش برای پیروزی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خبر داد.

توخل: بازهم می توانیم رئال را شکست دهیم

پاری سن ژرمن در هفته پنچم رقابت های لیگ فرانسه با گل بسیار زیبایی که نیمار به ثمر رساند توانست استراسبورگ را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند دیگر به دست آورد. در این دیدار هواداران پاری سن ژرمن بعد از پست های توهین آمیز نیمار علیه او شعار دادند و استقبال خوبی از این بازیکن نداشتند.

توخل در واکنش به شعار علیه نیمار گفت: بازگشت نیمار آسان نبود. او انسان حساسی است اما بازیکن بسیار خوبی است. آنچه که در فصل نقل و انتقالات رخ داد برای هواداران آسان نبود. آنها از نیمار ناراحت و عصبی هستند و باید هم منتظر چنین واکنش ها و برخوردی بود.

او ادامه داد: نیمار خوشبختانه بازگشت بسیار خوبی داشت البته او بهتر از این هم خواهد شد. او نیاز به بازی های بیشتری دارد تا به شرایط ایده‌الش برگردد. بسیار خوشحالم که توانست این گل زیبا را به ثمر برساند تا زمینه ساز پیروزی تیم شود.

توخل درباره رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: بازی کردن بدون بازیکنان کلیدی سخت است اما پیش از این هم در شرایط سخت رئال را شکست داده‌ایم و بازهم می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.


او در پایان گفت: پیش بینی می کردم که بعد از بازی های ملی بازیکنان افت کنند. چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم. استراسبورگ از نظر بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. در نهایت مهم پیروزی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 12 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها